کد خبر: 82343
A

شهاب حسینی یک کمپانی فیلمسازی جدید تاسیس کرد

شهاب حسینی به همراه کوروش آهاری کارگردان ایرانی و «الکس برتو» تهیه‌کننده هالیوودی یک کمپانی جدید با نام «پُل مدیا» تاسیس کردند.

شهاب حسینی یک کمپانی فیلمسازی جدید تاسیس کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل از هالیوود ریپورتر، این کمپانی تهیه و توزیع فیلم با هدف ایجاد پلی میان سینما، فرهنگ و هنر ایران و آمریکا ایجاد شده است و فیلم‌های ایرانی و بین‌المللی را در آمریکا و دیگر کشورهای خارجی توزیع می‌کند.

«پُل مدیا» تهیه‌کنندگی رویدادهای زنده از جمله حضور بازیگران ایرانی و بین‌المللی و فیلمسازان و همچنین دیگر برنامه‌های هنری، فرهنگی و سینمایی را نیز در دستور کار قرار داده است و پیش از این نیز یک مسترکلاس با حضور بهروز وثوقی و شهاب حسینی برپا کرده است.

فیلم‌های ایرانی «تنگسیر»، «قیصر»، «داش‌آکل»، «گوزن‌ها» و «سوته دلان» نیز از سوی کمپانی «پُل مدیا» در آمریکا توزیع شده است.

شهاب حسینی سابقه بازی در دو فیلم برنده اسکار خارجی «جدایی» و «فروشنده» از ساخته‌های اصغر فرهادی را در کارنامه دارد و برای بازی در فیلم «فروشنده» برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم کن شد.

کوروش آهاری تهیه‌کننده و کارگردان ایرانی نیز اخیرا فیلم هیجانی-ترسناک ایرانی «آن شب» را بازی شهاب حسینی کارگردانی کرده که «الکس برتو» نیز یکی از تهیه‌کنندگان آن است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر