کد خبر: 84755
A

توضیحات «آشنا» درباره شکایت نهاد ریاست جمهوری از «ابوالقاسم طالبی»/ آشنا: نهادهای "خاص" از این فرد حمایت می کنند

حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور در گفت‌وگویی، با اشاره به چرایی شکایت نهاد ریاست جمهوری از ابوالقاسم طالبی کارگردان سینما اظهار کرد: آقای ابوالقاسم طالبی فیلم‌های سینمایی خود را به طور طبیعی با حمایت و پشتیبانی در نهاد‌های مشخصی ساخته است، این نهاد‌ها هیچگاه اجازه ندادند این فیلمساز در مقابل فیلم‌هایش مورد پرسش جدی افکار عمومی یا پژوهشگران تاریخی قرار گیرد.

توضیحات «آشنا» درباره شکایت نهاد ریاست جمهوری از «ابوالقاسم طالبی»/  آشنا: نهادهای "خاص" از این فرد حمایت می کنند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور در گفت‌وگویی، با اشاره به چرایی شکایت نهاد ریاست جمهوری از ابوالقاسم طالبی کارگردان سینما اظهار کرد: آقای ابوالقاسم طالبی فیلم‌های سینمایی خود را به طور طبیعی با حمایت و پشتیبانی در نهاد‌های مشخصی ساخته است، این نهاد‌ها هیچگاه اجازه ندادند این فیلمساز در مقابل فیلم‌هایش مورد پرسش جدی افکار عمومی یا پژوهشگران تاریخی قرار گیرد.

مشاور رئیس جمهور گفت: در این فقره جدید هم شاید سفارش دهندگان، حامیان و راهبران مشکلات سر راه وی را به خوبی مرتفع خواهند کرد.

ابوالقاسم طالبی کارگردان سینما از طریق انتشار پستی در توئیتر خبر از احضار خود به‌دادگاه داده بود. او گفته بود با شکایت نهاد ریاست جمهوری و به اتهام تهمت و تشویش افکار عمومی به دادگاه احضار شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر