کد خبر: 89476
A

آخرین اخبار از وضعیت جسمانی استاد شجریان تشریح شد

هیات مدیره بیمارستان جم با انتشار اطلاعیه شماره ۴ تازه‌ترین وضعیت درمانی محمدرضا شجریان در این مرکز درمانی را تشریح کرد.

آخرین اخبار از وضعیت جسمانی استاد شجریان تشریح شد

به گزارش دیده بان ایران؛ هیات مدیره بیمارستان جم با انتشار اطلاعیه شماره ۴ که ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه بیست و هشتم مرداد منتشر شده، تازه‌ترین وضعیت درمانی محمدرضا شجریان در این مرکز درمانی را تشریح کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

در راستای اطلاع رسانی به مردم هنر دوست و هم میهنان عزیز به استحضار می‌رساند علیرغم شایعات متعدد، شرایط عمومی استاد شجریان نسبت به روز قبل تغییری نداشته و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان جم تحت نظر تیم پزشکی است»

انتشار اطلاعیه شماره ۴ بیمارستان جم در حالی است که بابک حیدری اقدم مدیرعامل این مجموعه درمانی در متنی خطاب به اصحاب رسانه ضمن تاکید بر اینکه رسانه‌ها و مخاطبان برای اطلاع و آگاهی از تازه‌ترین وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان به اطلاعیه‌های این مرکز مراجعه کنند، توضیح داده بود: «احتراما با توجه به بستری مجدد استاد آواز ایران جناب آقای محمدرضا شجریان در بیمارستان جم و همچنین ارائه اخبار متعدد که بسیاری از این موارد بر خلاف واقع و صحت و سقم آن قابل راستی آزمایی نیست. لذا به اطلاع می‌رساند تنها مرجع رسمی جهت اطلاع رسانی این موضوع با هماهنگی کامل تیم پزشکی و خانواده محترم ایشان صورت می‌پذیرد، صفحه رسمی بیمارستان جم در فضای مجازی و سامانه اینترنتی این مرکز خواهد بود. پیشاپیش از حسن نظر شما عزیزان که در جهت تسریع در امور درمان استاد عزیزمان نهایت همکاری را با این مجموعه می‌نمایید تشکر و قدردانی داریم.»

آخرین وضعیت پزشکی شجریان در بیمارستان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر