کد خبر: 90606
A

از تایید تا تکذیب تغییر جنسیت محمدرضا فروتن

شاهین فلاح فردی که خود را وکیل رسمی محمدرضا فروتن معرفی کرده، شایعات درمورد تغییر جنسیت محمدرضا فروتن را تکذیب کرد.

از تایید تا تکذیب تغییر جنسیت محمدرضا فروتن

به گزارش دیده بان ایران؛ برخی فعالان رسانه ای مدعی تغییر جنسیت محمدرضا فروتن شده اند.  ادعای تغییر جنسیت محمدرضا فروتن در شبکه های اجتماعی بازتاب فراوانی یافته است. بنابر ادعای برخی کاربران در توییتر، عمل تغییر جنسیت فروتن، دو ماه پیش در آلمان اتفاق افتاده است.

این اخبار درحالی منتشر شده که هیچ منبع مستقل یا نزدیک به فروتن این خبر را تایید یا تکذیب نکرده اند.
 
 
در پی انتشار گسترده شایعه و ادعای تغییر جنسیت محمدرضا فروتن، فعالان رسانه ای نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند.
 
زهرا کشوری نوشت: «محمدرضا فروتن دکترای روانشناسی داره و توی ۵۲ سالگی تصمیم می‌گیره تغییر جنسیت بده! حتی عجیب‌تر از تغییر جنسیت ..... بازیگر فیلم های قرمز و شب یلدا! البته سال‌هاست که فروتن بازی خوبی نداشته. شاید یکی از دلایلش همین وضعیت روحی‌ش بوده.»
 
بهمن بابازاده در توییتی با اشاره به ادعای منتشر شده درمورد فروتن، نوشت: «تغییر جنسیت آن سوپر استار، با این سطح از معروفیت و مشهوریت، یک انتخاب شخصی نیست. یک انقلاب تک نفره است.»
 
وکیل فروتن: تغییر جنسیت، دروغ است
وکیل فروتن: تغییر جنسیت، دروغ است
 
فردی که خود را وکیل این بازیگر اعلام کرده، این خبر را تکذیب کرده است. خود فروتن اما هنوز واکنشی به‌این اخبار نشان نداده است. خبری که شبکه‌های اجتماعی در ساعات گذشته، پر از اظهارنظر دراین‎‌باره کرده است.
 
وکیل محمد رضا فروتن شایعات تغییر جنسیت وی را رد کرد.
 
شاهین فلاح وکیل محمد رضا فروتن در استوری صفحه شخصی خود در اینستاگرام تغییر جنسیت وی را رد کرد و نوشت : اخیرا شایعاتی مبنی بر تغییر جنسیت آقای فروتن در فضای مجازی و برخی از خبرگزاری ها پخش شده که در تماس تلفنی با ایشان تکذیب گردیده است .
 
وکیل فروتن: تغییر جنسیت، دروغ است
 
وکیل فروتن: تغییر جنسیت، دروغ است

منبع: انتخاب

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر