کد خبر: 92046
A

اعتراض شدید سحر زکریا به مهران مدیری/ به آن آدم سر چهارراه فکر می کنید ولی چطور به تیمی که سال‌ها با شما کار کردند، فکر نمی کنید ؟!

سحر زکریا در یادداشتی نوشت: آقای مدیری عزیز برام بسیار قابل احترامید ولی چند وقتی که از شما مصاحبه هایی می بینم که ذهنم را مشغول کرده است.

اعتراض شدید سحر زکریا به مهران مدیری/ به آن آدم سر چهارراه فکر می کنید ولی چطور به تیمی که سال‌ها با شما کار کردند، فکر نمی کنید ؟!

به گزارش دیده بان ایران؛ سحر زکریا در یادداشتی نوشت: آقای مدیری عزیز برام بسیار قابل احترامید ولی چند وقتی که از شما مصاحبه هایی می بینم که ذهنم را مشغول کرده است، شما در یکی از مصاحبه‌هایتان گفتید به آن آدم سر چهارراه فکر می کنید ولی چطور به تیمی که سال‌ها با شما کار کردند، فکر نمی کنید ؟! که در این روزهای سخت چگونه زندگی می کنند.

 
 
تیمی که همیشه به بچه های مدیری سال‌ها با ما برخورد کردند و نقش در کارهای دیگه به ما ندادند، آیا بعد از هیولا ی یک که بازده چندانی نداشت و بردن بازیگرانی که کارهای زیادی دارند و پول‌های هنگفتی از بقیه کارها می‌گیرند، بهتر نبود که با تیم قدیمی‌تون کار می‌کردید تا ما هم گذران زندگی کنیم؟
 
گروهی که هنوز مردم دوست شان دارند و هنوز کارهای قدیمی رو می بینند، من سحر ذکریا دل پر خونی از همکارانم دارم چرا که سالهاست من و امثال من زنده به گور شده ‌ایم، روزی که از این دنیا برم لطفا سر جنازه ام نیایید، عینک‌های آفتابی گران قیمت‌تان را به چشم نزنید و به تبلیغات پوچتان ادامه ندهید چون به وقت زنده بودنم مرا کشتید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر