کد خبر: 94466
A

ماجرای پوشیدن مانتوی جلوباز در تلویزیون چیست؟

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی "شهران" می‌گوید ما خودمان به پوشش اسلامی روی آنتن الزام داریم نمی‌دانم حاشیه‌سازان،‌ هدف‌شان از طرح مانتوی جلوباز چه بوده است.

ماجرای پوشیدن مانتوی جلوباز در تلویزیون چیست؟

به گزارش دیده بان ایران؛ پوشیدن مانتوی جلوباز در برنامه‌ای تلویزیونی، حاشیه جدیدی است که به راه افتاده و تصاویر منتشر شده برنامه "شهران" گروه اقتصاد شبکه پنج سیما را نشان می‌دهد. برنامه‌ای که مدتی است 20 دقیقه در روز، باکسِ شبانه شبکه پنج سیما را به خودش اختصاص می‌دهد. هدفش امیدبخشی به جامعه است و با زبانِ طنز می‌کوشد اطلاعات جدیدی را در اختیار مخاطب قرار دهد.

مجید فتاحی تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی، در شبکه نسیم "قندون" و "نمای رادیو" را ساخته و کارگردان هنری جشنواره تلویزیونی جام‌جم و شهدای مدافع حرم بوده است.

او این روزها تهیه‌کننده "شهران" شبکه پنج سیما است و درباره این اتفاق به خبرنگارخبرگزاری تسنیم  گفت: دوستان به اشتباه دیده‌اند، ما هیچ‌وقت در پوشش، خارج از عرف عمل نکرده و نخواهیم کرد. خودمان ملزم داریم که این پوشش اسلامی درست و اصولی رعایت شود. این لباس یک تیکه از بالا به پایین، همچون مانتوی سارافونی است. حتی روی همان مانتو هم مجری خانمِ برنامه، لباسِ دیگری پوشیده و شال از بالا به پایین قرار گرفته که همه قواعدِ پوشش درست و اصولی اجرا شوند. 

وی افزود: ما در برنامه "شهران" راجع به اولین‌ها و ترین‌های ایران صحبت می‌کنیم.
دنبالِ امیدبخشی هستیم و با تحقیق و پژوهش 9 ماه به آنتن آمده‌ایم و به روایت طنز آن را به مردم می‌گوییم. جالب است ما در این برنامه به اولین فست‌فودی که ایجاد شده، اشاره کردیم که متعلق به دوره هخامنشیان بوده است. 

مجری بازیگرِ این برنامه "الهه پرسون" است که با کاراکترها و ری‌اکشن‌های متفاوت، واقعه‌های مختلفِ برنامه را روایت می‌کند. جایی در نقشِ پیرزن ظاهر می‌شود و جایی هم زنِ قجری و دختر بچه‌مدرسه‌ای و راننده تاکسی می‌شود. ساعت 21 شنبه تا سه‌شنبه هر هفته روی آنتن می‌رود. فتاحی تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی به خبرنگار تسنیم  گفته که هیچ‌وقت چنین قصدی نداشته‌، ندارند و نخواهند داشت که پوشش اسلامی را زیر سؤال ببرند. همواره می‌خواهند اطلاعات خوبی در اختیار مردم قرار دهند و امید را در دلِ مردم روشن کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر