کد خبر: 96783
A

بقایی: مگر برای کسی مهم است که ما زنده‌ایم

بهروز بقایی گفت: در حال حاضر مشغول به کار خاصی نیستم، بعد از ابتلا به کرونا سعی کردم بیشتر از گذشته رعایت کنم و از وسیی وضع به حدی بد شد که دیگر اکثریت آثار متوقف شدند.

بقایی: مگر برای کسی مهم است که ما زنده‌ایم

به گزارش دیده بان ایران؛ بهروز بقایی درباره آخرین مجموعه فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول به کار خاصی نیستم، بعد از ابتلا به کرونا سعی کردم بیشتر از گذشته رعایت کنم.

 
وی در همین راستا ادامه داد: به واقع که بیماری کرونا به شدت عجیب تر از سهل انگاری‌های ما است، به هیچ وجه نمی توان ساده به این بیماری نگاه کرد و باور کنید که هیچکس مصونیتی در برابر این بیماری ندارد، شخص من هم تا جایی که می‌شد رعایت کردم اما باز هم به بیماری دچار شدم.
 
بازیگر سریال «توی گوش سالمم زمزمه کن» وضعیت معیشت بازیگران پیشکسوت در دوران کرونا را ناامید کننده خواند و افزود: بسیاری از بازیگران شغل مسافرکشی را انتخاب کرده اند، برخی میوه می فروشند و برخی به سختی زندگی می کنند، کار عار نیست اما صحبت آنجاست که بعد از سالها فعالیت حال وقت حمایت مسئولین فرهنگی از هنرمندی نیست که جوانی اش را در این حرفه گذاشته است؟
 
وی در همین رابطه تاکید کرد: اوضاع بازیگران در یکسال گذشته و بعد از شیوع بیماری کرونا فاجعه بار است اما مگر برای کسی مهم است که ما زنده هستیم یا مرده؟ آیا مسئولین فرهنگی به هیچ وجه طی ماه های گذشته به بازیگران مریض، خانه نشین یا بیکار سر زده اند؟
 
وی در همین راستا ادامه داد: ماه‌هاست که سینما تعطیل شده است، تولیدات متوقف هستند و اکثریت عوامل بیکارند، اگر به فرض روزی هم این بیماری از بین برود بعید می دانم بتوان به سادگی به بازگشت این هنر امیدوار بود، ما به دلیل عدم حمایت تمامی زیرساخت ها از دست داده ایم و بار دیگر باید سالها برای رسیدن به ابتدایی ترین چیزها تلاش کنیم. 
 
بقایی در همین رابطه تاکید کرد: در حال حاضر وضعیت دوباره بحرانی شده است، ما باید خودمان رعایت کنیم تا به تعداد قربانیان این بیماری مهلک اضافه نشود، هیچ راهی به جز ماسک زدن و رعایت بهداشت برای مبارزه با کرونا اثربخش تر نیست. 
 
وی درباره فعالیت های اخیر خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: به امید خدا حال که وضعم بهتر شده اگر کاری پیشنهاد شود به حضور در آن فکر میکنم، البته هنوز تولیدات قوت نگرفته و طبیعتا تا پایان شرایط فعلی بیماری کرونا نباید انتظار پیشنهادات خوب بازی داشت.

منبع: میزان

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر