کد خبر: 116391
A

عینک هوشمند ری‌بن و فیسبوک با قابلیت عکس برداری و فیلمبرداری امروز در آمریکا و بریتانیا عرضه شد+قیمت

عینک هوشمند ری‌بن و فیسبوک با قابلیت عکس برداری و فیلمبرداری امروز در آمریکا و بریتانیا عرضه شد کاربران می توانند با این عینک به موسیقی گوش بدهند

عینک هوشمند ری‌بن و فیسبوک با قابلیت عکس برداری و فیلمبرداری امروز در آمریکا و بریتانیا عرضه شد+قیمت

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ عینک هوشمند ری‌بن و فیسبوک با قابلیت عکس برداری و فیلمبرداری امروز در آمریکا و بریتانیا عرضه شد کاربران می‌توانند با آن عکس و فیلم بگیرند و به موسیقی گوش بدهند. این عینک در ۲۰ مدل مختلف عرضه می‌شود.

این عینک از قیمت  ۲۹۹ دلار به بالا به بازار عرضه شد

فیسبوک عینک هوشمند خود را با همکاری شرکت مادر Ray-EssilorLuxottica توسعه داده است و آن را گامی موثر برای توسعه عینک هوشمند مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده کامل می‌داند.

عینک هوشمند فیسبوک و ری-‌بن می‌تواند تنها بخشی از ابتکار و خلاقیت فیسبوک را در راستای هدف بزرگ‌تری که دنبال می‌کند، به نمایش بگذارد. در واقع این شرکت قصد دارد عینک‌های هوشمند با فناوری‌های جدید را به بازار عرضه کند.

در حال حاضر مشخص نیست که این عینک هوشمند چه قابلیت‌هایی دارد، ولی فیسبوک قبلا تایید کرده بود که عینک ری-بن نمایشگر مجتمع نخواهد داشت و یک دستگاه واقعیت افزوده محسوب نمی‌شود.

در نهایت این سولات درباره عینک فیسبوک وجود دارد: آیا می‌توان با این محصول تماس صوتی برقرار کرد؟ آیا امکان دسترسی به دستیار هوشمند وجود خواهد داشت؟ هنوز چیزی مشخص نیست. منتها بدون وجود یک نمایشگر مجتمع، این دستگاه باید برای انجام کارهای مختلف خود با یک اپلیکیشن همراه کار کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر