کد خبر: 121282
A

صدور گواهینامه اماراتی‌ها توسط ربات‌ها

ربات‌ها در امارات در کسوت صادر کنندگان گواهینامه برای افراد ظاهر می‌شوند و تمامی تراکنش‌های حوزه خودرو نیز از طریق کانال‌های هوشمند انجام می‌شود.

صدور گواهینامه اماراتی‌ها توسط ربات‌ها

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ به نقل از گلف نیوز، فرماندهی کل پلیس امارات، دو ربات هوشمند را در مرکز خدمات صدور گواهینامه خودرو و رانندگان راه اندازی کرد تا هوش مصنوعی را در خدمت مشتریان به کار گیرد.

سرتیپ خالد محمد النعیمی، معاون مدیر کل عملیات پلیس در نیرو‌های پلیس امارات، گفت که راه اندازی دو ربات هوشمند در مرکز خدمات، بخشی از تلاش‌های رهبری برای تقویت هوش مصنوعی در ارائه خدمات بهتر به مشتریان است.

اولین ربات، یک ربات سخنگو است که مشتریان را پذیرا می‌شود و در ورودی مرکز از آن‌ها استقبال می‌کند. همچنین به سؤالات عربی و انگلیسی پاسخ می‌دهد و اطلاعاتی را در مورد طیف وسیعی از خدمات مرکز، ارائه می‌دهد.

مشتریان می‌توانند خدمات مورد نظر خود را برای پرس و جو یا سایر الزامات مانند باز کردن یک فایل ترافیک انتخاب کنند. یک ربات دیگر نیز با توجه به نوع خدمات، وظیفه رساندن مشتری به پیشخوان خدمات را در اختیار کاربران قرار داده است. این بخش اختیاری است و مشتریان باید شماره پیشخوان را در تبلت ربات وارد کنند تا به آنجا منتقل شوند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر