کد خبر: 122927
A

چگونه در اینستاگرام ۶۰ ثانیه ویدئو را در یک استوری بگذاریم؟

اینستاگرام اخیراً آزمایش یک تغییر اساسی را در پلتفرم استوری خود آغاز کرده است که به کاربران امکان می‌دهد عکس‌ها و ویدیو‌های کوتاهی را که به مدت ۲۴ ساعت در استوری می‌مانند، پست کنند. این شبکه اجتماعی می‌خواهد در تلاشی دیگر برای شکست دادن اسنپ چت و تیک تاک، حداکثر طول ویدیو‌ها را در استوری به ۶۰ ثانیه افزایش دهد.

چگونه در اینستاگرام ۶۰ ثانیه ویدئو را در یک استوری بگذاریم؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ اینستاگرام اخیراً آزمایش یک تغییر اساسی را در پلتفرم استوری خود آغاز کرده است که به کاربران امکان می‌دهد عکس‌ها و ویدیو‌های کوتاهی را که به مدت ۲۴ ساعت در استوری می‌مانند، پست کنند. این شبکه اجتماعی می‌خواهد در تلاشی دیگر برای شکست دادن اسنپ چت و تیک تاک، حداکثر طول ویدیو‌ها را در استوری به ۶۰ ثانیه افزایش دهد.

در حال حاضر، اگر ویدیویی بیش از ۱۵ ثانیه ضبط یا آپلود کنید، به طور خودکار به چندین داستان مختلف تقسیم می‌شود.

با این حال، با این تغییر جدید، کاربران می‌توانند ویدیو‌هایی را که حداکثر ۶۰ ثانیه طول می‌کشند، بدون نیاز به تقسیم آن‌ها در استوری پست کنند و ویدیو‌های تا ۶۰ ثانیه دیگر بخش بندی نمی‌شوند.

این شرکت همچنین در حال آزمایش یک رابط کاربری اصلاح‌شده برای ارسال استوری است که ذکر حساب‌های دیگر یا افزودن مکان به پست را آسان‌تر می‌کند. مشخص نیست که اینستاگرام چه زمانی این تغییرات را در دسترس همه کاربران در سراسر جهان قرار می‌دهد یا خیر، زیرا در حال حاضر تنها تعداد کمی از کاربران می‌توانند استوری طولانی‌تر ارسال کنند.

از آنجایی که تیک تاک به طور فزاینده‌ای محبوب شده است و اسنپ چت اخیراً یک برنامه مستقل جدید برای سازندگان برای ویرایش ویدیو‌های خود معرفی کرده است، جای تعجب نیست که اینستاگرام پلتفرم خود را برای کسانی که دوست دارند ویدیو‌ها را در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند جذاب‌تر می‌کند.

 
 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر