کد خبر: 124053
A

خرید پیج اینستاگرام 100K ارزان خوب است یا بد؟

شکی نیست که اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی و یکی از بهترین پلتفرم ها برای کسب درآمد در دنیاست. اینستاگرام مکانی برای سرگرم شدن و گذراندن وقت برای اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان است. چه جایی بهتر از اینستاگرام برای فروش محصولات و خدمات؟

خرید پیج اینستاگرام 100K ارزان خوب است یا بد؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شکی نیست که اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی و یکی از بهترین پلتفرم ها برای کسب درآمد در دنیاست. اینستاگرام مکانی برای سرگرم شدن و گذراندن وقت برای اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان است. چه جایی بهتر از اینستاگرام برای فروش محصولات و خدمات؟

به لطف اینستاگرام خیلی از افرادی که هیچ تخصص و دانشی نداشتند به ثروت کلانی رسیده اند. از بلاگرها گرفته تا واینرهای اینستاگرامی همه و همه، درآمد فوق العاده ای از اینستاگرام دارند. حتی بسیاری از شرکت ها و کسب و کارهای آنلاین از طریق اینستاگرام توانسته اند فروش خود را چندین برابر کنند.

درست است که مردم برای رفع نیاز خود هنوز هم از گوگل کمک می گیرند اما اینستاگرام جایی است که مردم بیشتر وقت خود را در آنجا سپری می کنند و همین موضوع دلیل قانع کننده ای است تا چیزی به آن ها فروخته شود. به خاطر این است که می گویند در اینستاگرام خیلی راحت تر می توان مردم را احساسی کرد و فروخت.

اما برای شروع طوفانی در اینستاگرام به چه چیزی نیاز دارد؟ به دنبال کننده یا فالوور! هر چقدر بیشتر باشد اعتماد مردم به شما بیشتر می شود و راحت تر از شما خرید می کنند. خب حالا از کجا فالوورهای پیج را بالا ببریم؟ 2 راه برای اینکار وجود دارد یا اینکه باید فالوور بخرید یا اینکه تبلیغ کنید. در غیر اینصورت باید با تولید محتوای خوب سعی کنید فالوورهای هدفمند را جذب کنید که این هم بسیار زمان بر است.

اما راه حل اصلی خرید پیج اینستاگرام است. شما با خرید یک پیج اینستاگرام آماده می توانید راه صد شبه را در یک شب طی کنید. اما سوال مهمی که پیش می آید این است که آیا پیج اینستاگرام با فالوور واقعی بخریم یا فیک؟ در این مقاله قصد دارم در مورد خرید پیج اینستاگرام ارزان فیک و گران با فالوور واقعی صحبت کنم. پیشنهاد می کنم حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

فرق پیج اینستاگرام با فالوور فیک و واقعی چیست؟

پیج های اینستاگرامی که که با فالوور فیک خرید و فروش می شوند ارزش بسیار پایینی دارند. چون همانطور که مشخص است فالوورها فیک و غیر فعال هستند. هیچ سودی برای خریدار ندارد! نرخ تعامل در این پیج ها به شدت پایین است. به عنوان مثال اگر یک پیج اینستاگرام با 50 هزار فالوور بخرید شاید هر پستش کمتر از 100 تا دونه لایک بخورد. اصولا این پیج ها ارزان قیمت هستند.

اما پیج های اینستاگرامی که واقعی هستند نرخ تعامل بالایی دارند. تعداد فالوورهای فیک شان پایین است. به خاطر همین لایک، ویو و کامنت بالاتری نسبت به پیج های فیک دارند. پیج اینستاگرام با فالوور واقعی به درد کسانی می خورد که واقعا قصد دارند از فروش محصولات و خدماتشان در اینستاگرام به درآمد خوب برسند. خرید و فروش پیج اینستاگرام واقعی خیلی کمتر از فیک است اما قیمت شان خیلی بالاتر است.

خرید پیج اینستاگرام فیک ارزان به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

پیج هایی که فالوور فیک دارند و ارزان هستند فقط برای یک گروه از خریداران می خورد. کسانی که فروش مستقیم از طریق فالوورهای فعلی پیج برای شان مهم نیست! خب این یعنی چی؟ یعنی اصلا براشون مهم نیست که فالوورهاشون بخرن ازشون یا نخرن!

شاید بگویید پس برای چی پیج می خرند؟ به 2 دلیل عمده: اول اینکه نشان بدهند برند معتبری هستند و دوم اینکه بعد از خرید پیج تبلیغ می کنند و از طریق آن فالوورهای جدید به پیج شان اضافه می کنند.

یکی از مشتری های ما دقیقا همین کار را انجام داد. اول یک پیج اینستاگرام 100 کایی فیک از ما خرید. بعد از اینکه پیج را تحویل گرفت اقدام به تبلیغات انبوه در پیج های پابلیک کرد. توی پیجش کادوی ولنتاین می فروخت. زمانی که در پیج های بزرگ تبلیغ می کرد و افراد وارد پیج می شدند، به تعداد فالوورها نگاه می کردند و بلافاصله اعتماد می کردند و محصول مورد نیازشان را می خریدند!

پس همانطور که متوجه شدید خریدن پیج اینستاگرام فیک و ارزان چندان کار بدی هم نیست! اما اگر فقط روی جذب فالوور از طریق تبلیغات تمرکز کرده باشید، نه جذب اورگانیک! چون پیجی که تعداد فالوورهای فیک زیادی داشته باشد اصلا وارد اکسپلور نمی شود.

 

واقعا پیج اینستاگرام 100K فالوور فیک ارزان خوب است؟

کلا خرید پیج اینستاگرام ارزان قیمت را پیشنهاد نمی دهیم چون فالوورهای فیک دارد. اگر قصدتان فروش مستقیم محصولات تان در اینستاگرام است پیج ارزان به دردتان نخواهد خورد. چون مشخصه که فیک است.

اما اگر قصد دارید برندسازی کنید و تعداد فالوورهای پیج در کسب و کارتان مهم است پیشنهاد می کنم پیجی با تعداد فالوورهای بالاتر خریداری کنید. خرید پیج اینستاگرام 100K و 500 کا و همینطور 1 میلیون فالوور به کسانی پیشنهاد می شود که واقعا قصد دارند برند بزرگی از خود در اینستاگرام نمایش دهند.

 

آیا پیج های اینستاگرام فیک ریزش فالوور هم دارند؟

حتی اگر پیجی که خریداری می کنید فیک باشد بالاخره تعدادی از فالوورهای آن واقعی هستند. حداقل 10 درصد از فالوورهای پیج های اینستاگرام فیک واقعی اند. به همین دلیل امکان ریزش وجود خواهد داشت اما نه زیاد! شاید بعد از خرید پیج و تولید محتوای مجدد شما به پیج تان علاقه مند شدند و ریزش زیادی اتفاق نیافتاد. اما به طور کلی ریزش در پیج های اینستاگرام فیک که خرید و فروش می شوند زیر 5 درصد است.

 

جمع بندی و پایان

در این مقاله درباره خرید پیج اینستاگرام ارزان صحبت کردیم و از مزایا و معایب آن برای شما عزیزان گفتیم. مهمترین نکته این است که پیج های اینستاگرام ارزان قیمت دارای فالوورهای فیک هستند و فایده خاصی برای کسب و کارتان نخواهد داشت.

اگر قصد دارید برند حرفه ای خود را در اینستاگرام به مردم نشان دهید و هدف اصلی تان این است خرید پیج فیک ارزان قیمت به شما پیشنهاد می شود. امیدواریم از این مقاله هم استفاده کافی را برده باشید. برای خرید پیج اینستاگرام با فالوور فیک ارزان و فالوور واقعی به سایت همیار وب به آدرس https://hamyareweb.co/buy-instagram-page/ مراجعه کنید.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر