کد خبر: 125634
A

آپدیت جدید و جذاب تلگرام منتشر شد/ درباره ویـژگی های جدید تلگرام

آپدیت ۸.۵ این پیام‌رسان محبوب ویژگی‌های مهمی مانند بخش استیکرها و ناوبری را به طور کامل بهبود می‌بخشد و تجربه استفاده از این برنامه را جذاب‌تر می‌کند.

آپدیت جدید و جذاب تلگرام منتشر شد/ درباره ویـژگی های جدید تلگرام

به گزارش دیده بان ایران؛  آپدیت جدید تلگرام منتشر شد. آپدیت ۸.۵ این پیام‌رسان محبوب ویژگی‌های مهمی مانند بخش استیکرها و ناوبری را به طور کامل بهبود می‌بخشد و تجربه استفاده از این برنامه را جذاب‌تر می‌کند.

شاید تلگرام به اندازه واتساپ معروف نباشد و کاربران کمتری داشته باشد اما بدون شک این برنامه، قابلیت‌هایی فراتر از یک پیام‌رسان ساده مثل واتساپ دارد. حالا جدیدترین نسخه از برنامه محبوب تلگرام منتشر شده که می‌تواند برای عاشقان استیکرهای Telegram، قابلیت‌های کاربردی زیادی را به همراه داشته باشد. آپدیت نسخه 8.5 برنامه تلگرام به تازگی منتشر شده و برای تمامی کاربران قابل دریافت است.

قابلیت‌های جدید آپدیت تلگرام – نسخه ۸.۵

با انتشار هر آپدیت، تلگرام کامل‌تر از همیشه می‌شود و حالا در آپدیت جدید، قابلیت استیکرهای ویدئویی به این برنامه می‌آید. تا پیش از این پروسه ساخت استیکرهای باکیفیت خیلی آسان نبود و تمام کاربران، نمی‌توانستند استیکر بسازند. اما حالا در نسخه جدید تلگرام، امکان تبدیل ویدئو به استیکر وجود دارد.

این قابلیت به کاربران تلگرام اجازه می‌دهد بدون نیاز به دانش خاصی و با استفاده از یک برنامه ادیت ویدئو، ویدئوهای خود را به استیکرهای متحرک تبدیل کنند. همچنین امکان به اشتراک‌گذاری این استیکرهای شخصی‌سازی شده با استفاده از ربات Stickers وجود خواهد داشت.

آپدیت جدید و جذاب تلگرام منتشر شد

آپدیت بزرگ قبلی تلگرام یعنی نسخه ۸.۴، ویژگی واکنش به پیام‌های کاربران، گروه‌ها و کانال‌ها را به کاربران معرفی کرد. این قابلیت حالا در آپدیت جدید پیشرفته‌تر شده است. حالا به جای ۵ واکنش پیش‌فرض، کاربران تلگرام می‌توانند با استفاده از ایموجی‌های متحرک بیشتری به پیام‌ها واکنش نشان دهند.

واکنش‌های ارسال شده حالا همگام‌سازی می‌شود. یعنی مانند برخی از اموجی‌ها، در صورتی که انیمیشن یک واکنش فعال شود، طرف مقابل شما نیز آن انیمیشن را مشاهده خواهد کرد. حالا حتی امکان دیدن وضعیت خوانده شدن واکنش‌ها در تلگرام نیز وجود دارد. دیگر قابلیت جدید تلگرام امکان مشاهده انیمیشن طولانی‌تر واکنش‌ها با نگه داشتن انگشت روی آن‌ها است.

آپدیت جدید و جذاب تلگرام منتشر شد

در آپدیت جدید تلگرام، برخی اموجی‌ها تعاملی‌تر شده‌اند و با زدن روی آن‌ها، می‌توانید انیمیشن کوتاهی که با این اموجی‌ها مرتبط است را مشاهده کنید. این اموجی‌ها را می‌توانید حالا به عنوان واکنش به پیام‌ها نیز استفاده کنید. بهتر است بدانید با فعال کردن انیمشن این اموجی‌ها، افراد حاضر در گروه یا چت نیز می‌توانند انیمیشن فعال شده را مشاهده کنند.

دیگر ویژگی‌های تلگرام نسخه ۸.۵

اگر از مرورگر گوگل کروم در رایانه‌های شخصی استفاده کرده باشید، احتمالا قابلیت مشاهده آخرین صفحات مشاهده شده با نگه داشتن نشانگر موس روی گزینه Back را دیده باشید. حالا تلگرام قابلیتی شبیه به ویژگی را در نسخه 8.5 اضافه کرده است. با استفاده از این قابلیت می‌تواند در محیط تلگرام، مسیریابی بهتری داشته باشید و ساده‌تر به چت‌ها، گروه‌ها، کانال‌ها و ربات‌هایی که پیش از این در آن‌ها بودید بروید. برای این کار کافی است انگشت خود را روی گزینه Back نگه دارید.

آپدیت جدید و جذاب تلگرام منتشر شد

این تمام تغییرات نسخه جدید تلگرام نیست. توسعه‌دهندگان این برنامه بسیاری از باگ‌های موجود در تلگرام را رفع کرده اند و برخی قابلیت‌ها مانند ترجمه در حالت Instant View و تماس‌های تلفنی، بهبود یافته است. پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت آخرین آپدیت پیام‌رسان تلگرام، تنها از طریق گوگل پلی اقدام کنید./ گجت نیوز

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر