کد خبر: 128252
A

اپل آیفون SE 2022 خود را با پشتیبانی از شبکه‌ی 5G معرفی کرد/ قیمت +.مشخصات

اپل در رویداد روز ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ خود از آیفون ارزان‌قیمت نسل بعدی خود به نام آیفون SE 3 رونمایی کرد؛ این گوشی به مودم‌ X60 کوالکام مجهز است و از نسل پنجم شبکه‌ی موبایل پشتیبانی می‌کند.

اپل آیفون SE 2022 خود را با پشتیبانی از شبکه‌ی 5G معرفی کرد/ قیمت +.مشخصات

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ اپل در رویداد روز ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ خود از آیفون ارزان‌قیمت نسل بعدی خود به نام آیفون SE 3 رونمایی کرد؛ این گوشی به مودم‌ X60 کوالکام مجهز است و از نسل پنجم شبکه‌ی موبایل پشتیبانی می‌کند.

کوپرتینویی‌ها نخستین رویداد سال ۲۰۲۲ خود را روز سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ و با عنوان Peek Performance‌ برگزار کردند. در این رویداد جدیدترین محصولات سخت‌افزاری این برند، با محوریت آیفون SE 3 معرفی شدند. در ادامه با طراحی، مشخصات فنی و ماژول دوربین آیفون SE پلاس آشنا خواهیم شد.

پردازنده و مشخصات فنی آیفون SE 2022

اپل همواره در طول تاریخ آیفون‌های مدل SE خود را با جدیدترین پردازنده‌های سری A به‌کاررفته در آیفون‌های رده‌بالا تجهیز کرده و این بار نیز این شرکت نسل سوم آیفون SE را با پردازنده‌ی آیفون 13، یعنی تراشه‌ی قدرتمند A15 با ۶ هسته عرضه کرده است. این پردازنده جدیدترین آیفون SE را به محصولی سریع، ارزشمند و واجد شرایط برای به‌روزرسانی‌های طولانی‌مدت iOS تبدیل خواهد کرد.

پشتیبانی از شبکه‌ی 5G در آیفون SE 3

تا قبل از رویداد Peek Performance، آیفون 12 مینی با قیمتی برابر ۵۹۹ دلار ارزان‌ترین آیفون از گوشی‌های خانواده‌ی اپل محسوب می‌شد که از شبکه‌ی نسل پنجم شبکه‌ی موبایل (5G) پشتیبانی می‌کرد؛ اما حالا آیفون SE 3 مقرون‌به‌صرفه‌ترین آیفون 5G خواهد بود.

بدنه‌ی آیفون 8 برای دریافت ماژول‌های آنتنی موج‌های میلی‌متری طراحی نشده بود، اما اپل با ایجاد تغییراتی در این ساختار، پشتیبانی از موج‌میلی‌متری را نیز در نسل سوم آیفون SE فراهم کرده است. در واقع می‌توان گفت این گوشی از شبکه‌ی 5G کامل (هم موج‌میلی‌متری، هم فرکانس‌های زیر ۶ گیگاهرتز) پشتیبانی می‌کند.

در تولید آیفون SE 2022 از همان مودم X60 کوالکام استفاده شده است که در داخل آیفون 13 نیز وجود دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر