کد خبر: 129407
A

«واتس‌اپ» قابلیت‌های صوتی‌اش را ارتقا می‌دهد

شبکه پیام‌رسان «واتس‌اپ» از ارائه قابلیت‌های صوتی بهتر به کاربران خود در هفته‌های آینده خبر داد. این گزینه‌های جدید شامل توانایی گوش دادن به پیام در حین خواندن چت‌های دیگر، و پخش پیام‌ها با سرعت ۱.۵ تا ۲ برابر بیشتر خواهد بود.

«واتس‌اپ» قابلیت‌های صوتی‌اش را ارتقا می‌دهد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شبکه پیام‌رسان «واتس‌اپ» از ارائه قابلیت‌های صوتی بهتر به کاربران خود در هفته‌های آینده خبر داد.

این گزینه‌های جدید شامل توانایی گوش دادن به پیام در حین خواندن چت‌های دیگر، و پخش پیام‌ها با سرعت ۱.۵ تا ۲ برابر بیشتر خواهد بود.

به گفته واتس‌اپ، کیفیت ضبط پیام‌ها نیز تغییر می‌کند و تجربه بهتری را برای کاربران رقم می‌زند.

به این ترتیب امکان توقف ضبط پیام صوتی، و ادامه آن در آینده وجود دارد و نباید پیام را در یک مرحله ضبط کرد. در این حالت، می‌توان نکات بیشتری را به پیام اولیه اضافه کرد و پیام‌های طولانی‌تری و مفصل‌تری فرستاد.

در همین حال کاربران می‌توانند پیش از ارسال، به پیام صوتی خود گوش دهند و سپس آن را برای سایرین بفرستند.

شکل ظاهری پیام‌های صوتی نیز تغییر می‌کند و با توجه به صدای ضبط شده، به جای یک خط باریک بصورت امواج مختلف روی صفحه دیده می‌شود.

اگر کاربران پیامی را به صورت کامل گوش نکردند، واتس‌اپ هنگام شنیدن دوباره آن، پیام را از لحظه‌ای که پیشتر متوقف شده است، پخش می‌کند و نباید پیام را عقب یا جلو برد.

به گفته واتس‌اپ، روزانه بیش از هفت میلیارد پیام صوتی از طریق این شبکه پیام‌رسان ارسال می‌شود که نشان می‌دهد این سرویس از محبوبیت زیادی برخوردار است.

پژوهش‌های جدید نشان می‌دهد که بسیاری از کاربران شبکه‌های پیام‌رسان علاقه‌ای به نگارش ندارند و به دلایل مختلفی ترجیح می‌دهند که پیام‌های صوتی ارسال کنند.

برخی از گزینه‌های جدید در سایر شبکه‌های پیام‌رسان مانند «تلگرام» وجود داشت و حالا واتس‌اپ امیدوار است تا با بهبود کیفیت این بخش، رضایت کاربران را جلب کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر