کد خبر: 129484
A

نت‌فلیکس و سونی پروژه‌های همکاری با ویل اسمیت را متوقف کردند

لیست عواقب سیلی اسمیت، مدام در حال بلندتر شدن است. کمپانی فیلم‌سازی نت‌فلیکس قرار بود تازە‌ترین پروژه سینمایی خود تحت عنوان "Fast and Loose" را با بازی ویل اسمیت به روی صحنه ببرد. اما رفتار خشونت‌بار و بهت‌آور ویل اسمیت با کریس راک در جریان مراسم اسکار باعث شد تا این کمپانی پروژه ساخت فیلم را به حالت تعلیق دربیاورد. یکی دیگر از پروژه‌های کە او قرار بود در ساخت آن نقش آفرینی کند، فیلم "Bad Boys ۴" بود، اما خبر‌ها حاکی است کە سونی این پروژه را متوقف کردە است.

نت‌فلیکس و سونی پروژه‌های همکاری با ویل اسمیت را متوقف کردند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دویچه وله: لیست عواقب سیلی اسمیت، مدام در حال بلندتر شدن است. یکی دیگر از پروژه‌های کە او قرار بود در ساخت آن نقش آفرینی کند، فیلم "Bad Boys 4" بود. قرار بود فیلم توسط سونی پیکچرز ساختە شود و در سال ٢٠٢٢ در سرویس سینمای خانگی اپل‌پلاس جای بگیرد

ویل اسمیت می‌بایست ۴٠ صفحه از فیلم‌نامه این اثر را بعد از مراسم اسکاردریافت می‌کرد اما خبرها حاکی است کە سونی این پروژه را متوقف کردە است.

این چهارمین قسمت از مجموعه "پسران بد" بود که قرار بود اسمیت یک بار دیگر در آن با مارتین لارنس به ایفای نقش بپردازد.

عواقب رفتار خشونت‌بار ویل‌ اسمیت به تدریج نمایان می‌شود. دو غول صنعت فیلم‌سازی پروژه‌های مشترک خود با برنده جایزه بهترین بازیگر مرد سال را به حالت تعلیق در آوردند. آکادمی اسکار نیز گفته که رسیدگی به ماجرا ادامه دارد.

کمپانی فیلم‌سازی نت‌فلیکس قرار بود تازە‌ترین پروژه سینمایی خود تحت عنوان "Fast and Loose" را با بازی ویل اسمیت به روی صحنه ببرد. اما رفتار خشونت‌بار و بهت‌آور ویل اسمیت با کریس راک در جریان مراسم اسکار باعث شد تا این کمپانی پروژه ساخت فیلم را به حالت تعلیق دربیاورد.

این فیلم روایت رئیس یک باند مافیا بود، که پس از یک سوقصد حافظه خود را از دست می‌دهد. او با کنار هم گذاشتن سرنخ‌ها متوجه می‌شود که هویت دوگانه دارد: از یک سو رئیس باندی خلافکار و از سوی دیگر مامور سازمان سیا است.

در جریان نود و چهارمین مراسم اسکار کریس راک، کمدین آمریکایی و مجری مراسم با جِیدا پینکت، همسر ویل اسمیت که موهای سرش را به دلیل بیماری آلوپسی (طاسی موضعی) از دست دادە شوخی کرد.

ویل اسمیت به روی سن رفت و به او سیلی زد. او در حالی کە برگشت و روی صندلی‌اش نشست با صدای بلند و همراه با فحاشی از راک خواست اسم همسرش را به زبان نیاورد.

اسمیت دقایقی بعد جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد سال را برای بازی در فیلم "شاه ریچارد" دریافت کرد. او بعدا در یک بیانیە بابت رفتارش معذرت خواهی کرد. اما معذرت خواهی او کمپانی‌های فیلم‌سازی را قانع نکرده است.

آکادمی اسکار ضمن پذیرش استعفای اسمیت، اعلام کرده کە روند توبیخ او ادامه خواهد یافت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر