کد خبر: 133237
A

اپلیکیشن‌های تماس ویدیویی گوگل ادغام می‌شوند

گوگل با هدف ساده کردن خدمات ارتباطی خود، اپلیکیشن‌های تماس ویدیویی Duo و Meet را در یک پلتفرم ادغام می‌کند. زمانی که این اتفاق روی دهد، کاربران می‌توانند از این اپلیکیشن که تا این مقطع، برای تماس ویدیویی شخصی طراحی شده بود، برای برنامه ریزی دیدار‌ها استفاده کنند. قابلیت‌های دیگری که برای Duo در راه خواهد بود، شامل پشتیبانی برای بکراند‌های مجازی، اشتراک گذاری زنده محتوا و چت متنی در هنگام جلسه ویدیویی خواهد بود.

اپلیکیشن‌های تماس ویدیویی گوگل ادغام می‌شوند

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ گوگل با هدف ساده کردن خدمات ارتباطی خود، اپلیکیشن‌های تماس ویدیویی Duo و Meet را در یک پلتفرم ادغام می‌کند.

تا چند هفته دیگر، گوگل قابلیت‌های اپلیکیشن Meet را به Duo اضافه خواهد کرد. زمانی که این اتفاق روی دهد، کاربران می‌توانند از این اپلیکیشن که تا این مقطع، برای تماس ویدیویی شخصی طراحی شده بود، برای برنامه ریزی دیدارها استفاده کنند. قابلیتهای دیگری که برای Duo در راه خواهد بود، شامل پشتیبانی برای بکراندهای مجازی، اشتراک گذاری زنده محتوا و چت متنی در هنگام جلسه ویدیویی خواهد بود.

همزمان، گوگل به کاربران Duo قول داده است قابلیتهایی که می‌شناسند و دوست دارند مانند امکان استفاده از فیلترها و افکتها برای تماسهایشان، حذف نخواهند شد. همچنین تاریخچه تماس، مخاطبان و پیامها از این اپلیکیشن حذف نخواهند شد. این بخشی از وعده گوگل برای یکپارچه کردن دقیق دو پلتفرم و تضمین پشتیبانی از شمار زیادی از کاربران تا حد ممکن است.

هنگامی که این فرآیند تکمیل شد، گوگل نام نسخه‌های موبایل هر دو اپلیکیشن را تغییر خواهد داد و Duo به Meet و Meet فعلی به Meet Original تغییر نام خواهد داد. این شرکت به وب سایت ورج اعلام کرد قصد دارد اپلیکیشن آخری را نهایتا منسوخ کند. اگرچه این اقدامات ممکن است گیج کننده باشد اما گوگل دلیل خوبی برای آن دارد. این شرکت اعلام کرده است پیشرفتگی زیادی در اپلیکیشن موبایلی Duo بکار رفته و گوگل نمی‌خواهد این اپلیکیشن را رها کند.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، گوگل بر این باور است که یکپارچه کردن این دو پلتفرم، به نفع کاربران خواهد بود. طی چند سال اخیر اپلیکیشن‌های Duo و Meet به موازات تقاضای فزاینده برای تماس‌ها و دیدارهای مجازی، رشد کرده‌اند و اکنون این تجربه در قالب Google Meet بهتر خواهد شد. چالش گوگل، یافتن راهی برای ادغام این دو اپلیکیشن با یکدیگر بدون پیچیده کردن آنهاست. بسیاری از افراد، Duo را برای سادگی آن دوست دارند و پیچیدگی بیشتر ممکن است باعث شود به اپلیکیشن‌های دیگر مهاجرت کنند.

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر