کد خبر: 137992
A

پیکه زیر قولش به شکیرا زد!/ پیکه شرکای جنسی همسر سابق خود را لو داد+جزییات

یک رسانه اسپانیایی خلف وعده مدافع اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا بابت قولی که به شکیرا داده بود را فاش کرد.

پیکه زیر قولش به شکیرا زد!/ پیکه شرکای جنسی همسر سابق خود را لو داد+جزییات

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ یک رسانه اسپانیایی خلف وعده مدافع اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا بابت قولی که به شکیرا داده بود را فاش کرد.

حواشی مربوط به پایان زندگی مشترک جرارد پیکه و شکیرا هنوز ادامه دارد. مدافع بارسلونا پس از 12 سال زندگی در کنار خواننده آمریکایی از او جدا شد اما دو فرزندی که حاصل این زندگی بود، باعث ادامه‌دار شدن حواشی مربوط به این جدایی پرسروصدا شد.

در حالی که شکیرا اصرار به بردن دو فرزند پسر خود به آمریکا داشت، پیکه معتقد بود که فرزندانش باید در زادگاه خود یعنی بارسلونا بمانند. این اختلاف نظر پیکه و همسرش را در فرایند قانونی کشمکش برای حضانت فرزندان گرفت و در نهایت آنها با قبول یکسری از شروط طرف مقابل در مورد شیوه نگهداری از فرزندان‌شان به توافق رسیدند.

گویا یکی از شروط تعیین شده از سوی شکیرا که پیکه آن را قبول کرده بود، خودداری طرفین از علنی کردن رابطه‌ با شرکای بعدی زندگی‌شان تا یک سال برای حفظ سلامت روانی فرزندان‌شان بوده است که پیکه نتوانسته به آن متعهد بماند. برنامه تلویزیونی سوسیالیته اسپانیا با انتشار کلیپی از پیکه در کنار نامزد جدیدش در یک میهمانی، مدعی شد در تماس‌هایی که با منابع نزدیک به شکیرا داشته، مشخص شده که همسر سابق پیکه از نقض پیمان مدافع میانی بارسلونا بسیار ناراحت است.

رسیدگی به خلف وعده پیکه اما برای پیکه حداقل از طریق مجاری قانونی در اسپانیا آسان نخواهد بود چرا که او در حال حاضر به خاطر فرار مالیاتی‌اش به مبلغ 14.5 میلیون یورو، یک پرونده قضایی مفتوح دیگر دارد که حکم نهایی درباره آن صادر نشده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر