کد خبر: 138465
A

ماجرای رابطه‌ی پنهانی شکیرا با رافائل نادال فوق ستاره‌ی تنیس چه بود؟

جوردی مارتین، پاپاراتزی اسپانیایی که عکس‌های پیکه با کلارا چیا را فاش کرد، گزارش داد شکیرا با رافائل نادال هم رابطه پنهانی داشته است

ماجرای  رابطه‌ی پنهانی شکیرا با  رافائل نادال فوق ستاره‌ی تنیس چه بود؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ جوردی مارتین، پاپاراتزی اسپانیایی که عکس‌های پیکه با کلارا چیا را فاش کرد، گزارش داد شکیرا با رافائل نادال هم رابطه پنهانی داشته است.

پاپاراتزی «جوردی مارتین» از عشق پنهانی شکیرا رونمایی کرد که همه هم او را می‌شناسند!

شکیرا و جرارد پیکه از زمان اعلام جدایی در کانون توجه خبرگزاری‌ها قرار گرفته‌اند. در روز‌های اخیر تمام توجهات به مدافع بارسلونا و رابطه‌اش با کلارا چیا معطوف بود، اما حالا این خواننده کلمبیایی است که به دلیل رابطه پنهانی ادعایی توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.

جوردی مارتین، پاپاراتزی اسپانیایی که عکس‌های پیکه با کلارا چیا را فاش کرد، گزارش داد شکیرا قبل از ملاقات با پیکه با رافائل نادال رابطه پنهانی داشت. مارتین در برنامه تلویزیونی «آمریکا نوتیسیاس» توضیح داد: «می‌توانم بگویم که شکیرا یک ویدئو کلیپ با الخاندرو سانس ساخت، اما رابطه‌ای با او آغاز نکرد. او با شخصی به همان اندازه یا مشهورتر از او رابطه برقرار کرد.»

مجری التماس کرد که نام شخص را فاش کند، اما مهمان هیچ نامی نبرد، اما چند سرنخ مهم داد: «او یک ورزشکار سطح بالا با شهرت جهانی است. او فوتبالیست نیست. بازیکن تنیس است!»

مارتین نام تنیسور را نگفت، اما به اینکه او ستاره ویدئوی «گیتانا» است که شکیرا در سال ۲۰۱۰ منتشر کرد، اشاره کرد؛ همان سالی که رابطه ادعایی شکل گرفته بود. «همینقدر بس است. من از کسی نام نمی‌برم.»

مجری با سؤالاتش در تلاش بود تا پاپاراتزی نام نادال را بر زبان بیاورد، و پرسید آیا او فردی است که بیشترین عنوان قهرمانی گرند اسلم در تاریخ را برنده شده؟»

خبرنگار گفت: «بله»!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر