کد خبر: 139122
A

جر و بحث سامسونگ و اپل در توییتر

سامسونگ در توییتر و در صفحه آمریکای خود به انتشار چند توییت و ویدئو پرداخته و توانایی گوشی‌های خود را در مقابل گوشی‌های جدید شرکت اپل برجسته کرده است.

جر و بحث سامسونگ و اپل در توییتر

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سامسونگ در توییتر و در صفحه آمریکای خود به انتشار چند توییت و ویدئو پرداخته و توانایی گوشی‌های خود را در مقابل گوشی‌های جدید شرکت اپل برجسته کرده است. سامسونگ، اما پس از این ابراز قدرت، به آیفون ۱۴ پرداخته و به این نکته اشاره کرده است که آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس سرانجام به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند، اما این در حالی اتفاق می‌افتد که سامسونگ دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را از ۲ سال و ۶ ماه و ۴ روز پیش به بازار عرضه کرده است.

شرکت سامسونگ پس از رونمایی پر سر و صدا از آیفون ۱۴، به صورت کاملا غیررسمی به محصولات این شرکت تاخته و آن را به باد تمسخر گرفته است.

مهم‌ترین نکته اما بحث گوشی‌های تاشوی شرکت کره‌ای بود که آنها می‌گویند در حالی که ۲ سال و ۵ ماه و ۲۰ روز می‌شود که گوشی فلیپ خود را ارائه کرده‌اند، اما اپل هیچ همتایی برای آن نداشته است. این مورد در خصوص گوشی فولد سامسونگ نیز صدق می‌کند.

طی سال‌های گذشته بارها شایعاتی درخصوص گوشی تاشوی اپل به گوش رسیده است، اما به نظر نمی‌رسد که آنها برنامه‌ای برای ارائه چنین گوشی‌هایی به بازار داشته باشند.

سامسونگ اما پس از این ابراز قدرت، به آیفون ۱۴ پرداخته و به این نکته اشاره کرده است که آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس سرانجام به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند، اما این در حالی اتفاق می‌افتد که سامسونگ دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را از ۲ سال و ۶ ماه و ۴ روز پیش به بازار عرضه کرده است.

منبع: همشهری

 
 
 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر