کد خبر: 140924
A

تام کروز در ایستگاه فضایی قدم خواهد زد!

تام کروز برای فیلم جدید خود بر روی ایستگاه فضایی قدم خواهد زد. اگر این پرواز تاریخی انجام شود، با همکاری ناسا و شرکت اسپیس‌ایکس ممکن خواهد شد.

تام کروز در ایستگاه فضایی قدم خواهد زد!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیا تام کروز بالاخره یک پیاده‌روی فضایی واقعی در ایستگاه فضایی بین‌المللی انجام می‌دهد تا از آن در یک فیلم سینمایی هالیوودی استفاده شود؟ این موضوعی است که پس از حدود دو سال دوباره مطرح شده است و به نظر می‌رسد این بار به وقوع بپیوندد.

هر کسی که تام کروز، بازیگر و فوق ستاره هالیوود را در حالت آویزان از هواپیماهای جت، بالا رفتن از آسمان خراش‌ها یا موتورسواری در ترافیک در فیلم‌های اکشن دیده باشد، می‌داند که او واقعاً یک مرد شجاع و نترس است.

او این بار در ادامه کارهای دیوانه‌وارش ممکن است برای یکی از پروژه‌های سینمایی خود یک پیاده‌روی فضایی واقعی را تجربه ‌کند.

دونا لنگلی رئیس گروه سرگرمی فیلمبرداری یونیورسال می‌خواهد تام کروز را برای یک فیلم اکشن مهیج فضایی به مدار زمین بفرستد.

طرح اصلی داستان این فیلم از روی زمین شروع می‌شود و سپس تام کروز با موشک به آسمان و به ایستگاه فضایی بین‌المللی می‌رود و در آنجا از او خواسته می‌شود تا یک پیاده‌روی فضایی خطرناک را برای نجات زمین انجام دهد.

این فیلم هنوز در مراحل پیش‌ساخت و توسعه است، اما اگر چراغ سبز کمپانی یونیورسال را دریافت کند، تام کروز اولین غیرنظامی خواهد بود که یک پیاده‌روی فضایی را انجام می‌دهد.

تام کروز در طول زندگی خود تاکنون چندین بار وارد قلمروی داستان‌های علمی-تخیلی شده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به مجموعه فیلم‌های "ماموریت غیرممکن"، "آسمان وانیلی"، "جنگ دنیاها"، "تاپ گان: ماوریک" و "لبه فردا" اشاره کرد.

اگر این پرواز تاریخی انجام شود، با همکاری ناسا و شرکت اسپیس‌ایکس ممکن خواهد شد.

اگرچه ارسال تام کروز به مدار زمین و ایستگاه فضایی بین‌المللی یک پیشنهاد مخاطره آمیز است که مستلزم تقبل هزینه گزاف بیمه توسط کمپانی یونیورسال است، اما به هر حال این یک ایده بلندپروازانه است که باید منتظر اعلام اخبار جدید درباره آن باشیم.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر