کد خبر: 148062
A

کاملیا طلاچی کیست؟/ماجرای زن ایرانی که یک شبه مولتی میلیونر شد

وقتی کاملیا طلاچی در پمپ بنزینی در انتاریو توقف کرد، تصور می‌کرد این‌بار هم بلیت لاتاری‌اش برنده نشده و مثل هربار خبری از جایزه نیست. او نمی‌دانست قرار است از این جمعه به بعد زندگی‌اش برای همیشه تغییر کند و به یک مولتی‌میلیونر تبدیل شود. کاملیا ساکن شهر ریچموند هیل تورنتو و مشاور املاک شـرکت ریمکس ریل ترون است؛ شهری در منطقه یورک شمال تورنتو و استان انتاریوی کانادا که ایرانی‌نشین است و مهاجران وطنی زیادی در آن ساکن شده‌اند.

کاملیا طلاچی کیست؟/ماجرای زن ایرانی که یک شبه مولتی میلیونر شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وقتی کاملیا طلاچی در پمپ بنزینی در انتاریو توقف کرد، تصور می‌کرد این‌بار هم بلیت لاتاری‌اش برنده نشده و مثل هربار خبری از جایزه نیست. او نمی‌دانست قرار است از این جمعه به بعد زندگی‌اش برای همیشه تغییر کند و به یک مولتی‌میلیونر تبدیل شود. کاملیا ساکن شهر ریچموند هیل تورنتو و مشاور املاک شـرکت ریمکس ریل ترون است؛ شهری در منطقه یورک شمال تورنتو و استان انتاریوی کانادا که ایرانی‌نشین است و مهاجران وطنی زیادی در آن ساکن شده‌اند. بیشتر جمعیت ایرانیان مقیم تورنتو در بخش شــمالی شهر و در محله‌های نورثیورک، ویلودیل، تورن هیل، وان، مارکام، ریچموند هیل، آرورا و نیومارکت زندگی می‌کنند.

ماجرای زن ایرانی که یک شبه مولتی میلیونر شد

روز ۲۹ نوامبر و نزدیک به دو ماه پس از خرید بلیت بخت‌آزمایی، در پمپ بنزینی در انتاریو فهمید که برنده ۶۰ میلیون دلار کانادا شده است. خودش تعریف می‌کند که برای چک کردن بلیت در پمپ بنزین متوقف شدم و بلیت را به صندوق‌دار دادم که ببیند اوضاع چطور اســت و وقتی صدای جیرینگ جیرینگی از صندوق بلند شــد، فهمیدم برنده شده‌ام، اما نمی‌دانســتم رقم آن چقدر است؟

 

بعد از مدتی از کمپانی بخت‌آزمایی و بازی انتاریو به فروشــگاه زنگ زدند و خبر دادند که ۶۰ میلیون دلار برده‌ام. مادرش بیرون پمپ بنزین در ماشین نشسته بود و نمی‌دانست دخترش میلیونر شده. کاملیا بعد از شنیدن این خبر از خوشحالی اشک می‌ریخت و شوکه شده بود: دیدم که زندگی‌ام از جلوی چشمانم می‌گذرد. مدام فکر می‌کردم که آیا این خبر واقعی است؟ نمی‌توانستم تمرکز کنم. تنم می‌لرزید. آنقدر شوکه شده بودم که کارمند پمپ بنزین به من کمک کرد تا آرام شوم و بتوانم بدون اینکه مادرم را هم نگران کنم، به ماشینم برگردم.

ماجرای زن ایرانی که یک شبه مولتی میلیونر شد

او بعد از اینکه پمپ بنزین را ترک کرد، سوار ماشینش می‌شود و بدون اینکه چیزی به مادرش بگوید به سمت خانه حرکت می‌کند. او ۳۰ دقیقه رانندگی می‌کند و در طول این مدت خودش را برای رساندن این خبر به اعضای خانواده‌اش آماده می‌کند: وقتی به خانه رسیدم، لحظه‌ای ایستادم تا دعا کنم و آرام شوم. بعد رو به خانواده‌ام ایستادم و گفتم: من برنده بزرگ لاتاری در ریچموند هیل هستم! خواهرم فکر کرد که دارم شوخی می‌کنم. اما وقتی شروع کردم به خوشحالی کردن و بالا و پایین پریدم، باورشان شد. همه خانواده برای من خوشحال بودند. او حتی زمانی که در برنامه تلویزیونی این چک ۶۰ میلیون دلاری را تحویل گرفت، هنوز هم باور نکرده بود که برنده این بخت‌آزمایی بزرگ شده و به مجری برنامه گفته بود که به نظرم این اتفاق خیلی سورئال است! کاملیا بلیتش را از رســتورانی در خیابــان ریچموند هیل خریده بود. او از ســال‌ها پیش طرفدار ایــن بخت‌آزمایی است و هرســال هم بلیت لوتومکس می‌خرد.

او هر بار که در این لاتاری شرکت می‌کند، خودش شماره‌های بلیت بخت‌آزمایی را انتخاب می‌کند، اما دو ماه پیش تصمیم دیگری گرفت. این بار انتخاب شــماره را به عهده ماشین انتخاب سریع سپرد. جایزه لوتومکس هرهفته دوبار در روز‌های سه‌شــنبه و جمعه قرعه‌کشی می‌شود و می‌توان بلیت‌های آن را از پمپ بنزین‌ها خرید یا به صورت آنلاین ثبت‌نام کرد. احتمال برنده شــدن در چنین جایزه‌ای یک در ۳۰ میلیون است! کاملیا حالا یکی از مولتی‌میلیونر‌های کاناداســت و می‌خواهد با این ۶۰ میلیــون دلار، کارآفرینی کند و برای دیگران شغلی بسازد. او عاشق هنر اســت و می‌خواهد شاهکار‌های تاریخی جهان را ببیند و تصمیم گرفته است که با خانواده‌اش ســفر‌های زیادی به کشور‌های مختلف داشته باشد: جایزه‌ای به این بزرگی باید به اشتراک گذاشته شود و بهتر است کسانی که دوستشان دارم هم در آن شریک باشند.

 

منبع: هفت صبح

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر