کد خبر: 10072
A
جهت توسعه و همکاری همه جانبه در ورزش بانوان؛

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با معاون وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران جهت توسعه و همکاری همه جانبه ورزش بانوان با دکتر فریبا محمدیان، معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان، دیدار نمود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با معاون وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حبیب حسین زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، در این نشست انتصاب بالاترین حکم وزارتی بانوان را توسط وزیر محترم ورزش و جوانان به این بانوی مازندرانی تبریک گفت و برای ایشان در توسعه و شکوفایی ورزش بانوان کشور آرزوی سربلندی و موفقیت نمود.

حسین زادگان در ادامه از مازندران به عنوان استان افتخارآفرین عرصه ورزش و پهلوانی نام برد و افزود: مازندران به واسطه حضور ورزشکاران با تعصب در دو بخش آقایان و بانوان از استان های ویژه ورزش در امر مدال آوری است که از هر نظر تعامل خوبی با وزارت ورزش و جوانان و دیگر دستگاه های اجرایی دارد.

دکتر فریبا محمدیان، معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان، نیز ضمن خیرمقدم به مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، گفت: از اینکه به عنوان یک مازندرانی به این جایگاه رسیدم، افتخار می کنم و تمام سعی و تلاشم را برای موفقیت ورزش بانوان کشور به کار خواهم برد.

خانم دکتر محمدیان تصریح کرد: مازندران با توجه به درصد اعزام ورزشکار و مدال های کسب شده سرآمد ورزش کشور بوده که بانوان مازندرانی نیز سهم به سزایی در موفقیت ورزش کشور دارند.

وی در پایان با اشاره به نقش بانوان در سطوح مختلف کشور افزود: در حوزه ورزش و جوانان ما با نگاه ویژه و برنامه های پیش رو درصدد افزایش سهم بانوان در نقش آفرینی در تمامی عرصه ها به خصوص در عرصه ورزش و جوانان و نیز در حوزه همگانی کردن ورزش تلاش خواهیم کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر