کد خبر: 101308
A

ماجرای خوابی که مادر علی انصاریان دید

مادر علی انصاریان از مردم خواست تا برای پسرِ در بستر بیماری خود دعا کنند.

ماجرای خوابی که مادر علی انصاریان دید

به گزارش دیده بان ایران؛ علی انصاریان، پیشکسوت فوتبال چند روزی است که در بستر بیماری و در حال مبارزه با ویروس کرونا است. او از دو شب قبل که اوضاعش وخیم شد بیهوش است و هنوز به شرایط پایدار نرسیده است.

مادر علی انصاریان در خصوص وضعیت پسرش و دعای خیر مردم برای سلامتی او در گفتگویی اظهار داشت: خدمت همه هموطنان عزیز در هر کجا که هستند سلام عرض می‌کنم و بابت دعاهایشان در این چند روز از همه تشکر می‌کنم. از آنها خواهش می‌کنم مثل این چند روز فقط علی من را دعا کنید و از خدا سلامتی او را بخواهید. دیشب خواب دیدم علی در کنار دو تا ستاره بود، یک ستاره سفید و یک ستاره سبز. علی به من گفت فقط منتظر هستم مردم دعا کردن را ادامه دهند تا من بلند شوم.

وی افزود: امروز روز تولد مادرم حضرت زهرا (س) است. به پهلوی شکسته‌اش، به ناله‌های زینب (س)،‌ به صورت سیلی خورده مادرم، به محسن (ع) سقط شده اش قسم او را دعا کنید چون خوابش را دیدم مطمئنم با دعای شما او بر می‌گردد. می‌دانم همه مردم او را دوست دارند. علی فقط برای من نیست و برای همه مردم است. او همه را دوست دارد و عاشق مردم است. خواهش می‌کنم دست از دعا برندارید و دعا کنید خدا پسرم را به من برگرداند. از پزشک او، دکتر هاشمیان هم کمال تشکر را دارم.

منبع: خبرورزشی

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر