کد خبر: 101444
A

علی پروین: دلم برای مادر علی کباب شد/ این مریضی کوفتی معلوم نیست چه جوری است/ خدا به این مردم کمک کند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: ما بچه‌های جنوب ‌شهر وابستگی زیادی به مادر داریم. علی انصاریان هم همین‌طور بود. شاید به خاطر همین وابستگی ازدواج نمی‌کرد.

علی پروین: دلم برای مادر علی کباب شد/ این مریضی کوفتی معلوم نیست چه جوری است/ خدا به این مردم کمک کند

به گزارش دیده بان ایران؛ ظرف دو هفته دو شاگرد علی پروین در پرسپولیس دار فانی را وداع گفتند؛ اتفاقی که باورش برای اهالی فوتبال و هواداران پرسپولیس غیرممکن بود. اینکه دو پیشکسوت خوش‌خلق و خنده‌روی پرسپولیس بلافاصله یکی، پس از دیگری مغلوب بیماری کرونا شده و...  

علی پروین پیشکسوت بامعرفت باشگاه پرسپولیس یکی از کسانی بود که نه تنها در بیمارستان بلکه بر سرمزار مهرداد میناوند و علی انصاریان حاضر شد و آخرین وداع را با دو شاگرد خودش انجام داد. اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس این روزها حال و روز خوشی ندارد و به خاطر این دو ضایعه تلخ و دردناک سوگوار است. تازه‌ترین صحبت‌های علی پروین را می‌توانید در زیر بخوانید. 

بعد از مهرداد میناوند فکرش را می‌کردید علی انصاریان هم به این شکل از دنیا برود؟
واقعاً فکرش را نمی‌کردیم و دلم برای مادرعلی کباب شد. او پسر بامعرفتی بود که...  (‌لحظه‌ای سکوت می‌کند)

در دوران بازی هم خیلی به شما وابسته بود. این‌طور نیست؟
علی انصاریان بچه‌محل و شاگرد خوب من بود. یکی از بچه‌های بامعرفت و خانواده‌دار که خیلی به مادرش وابسته بود. 

شاید هم به همین خاطر هرگز ازدواج نکرد؟
علی انصاریان خیلی به مادرش وابسته بود. طفلکی مادرش این روزها خیلی عذاب کشیده و می‌کشد. خدا به او صبر بدهد. داغ فرزند واقعاً سخت است. علی پسری بامعرفت بود که همه وجودش معرفت و عشق به مادر بود. من خودم هم این‌طوری بودم. 

بله، خاطرمان هست همیشه در مصاحبه‌های خودتان اسم از مامان نصرت می‌آوردید؟
ما بچه‌های جنوب‌شهر وابستگی زیادی به مادر داریم. علی انصاریان هم همین‌طور بود. شاید به خاطر همین وابستگی ازدواج نمی‌کرد. باور نمی‌کنم ظرف ۲ هفته دو تا شاگرد خوب و باحال و بامعرفت خودم را از دست بدهم. 

ولی با دکتر هاشمیان که صحبت می‌کردیم می‌گفت اکسیژن خون علی انصاریان بالارفته و بهتر شده است اما...  
این مریضی کوفتی معلوم نیست چه جوری است. پزشکان زحمت می‌کشند ولی واقعاً ناشناخته است. علی و مهرداد هم دیر به بیمارستان مراجعه کردند چون اصلاً فکرش را نمی‌کردند خطرناک باشد. ما ظرف ۲ هفته دوتا عزیز را از دست دادیم و حالا...  واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. خدا به این مردم کمک کند و امیدوارم هرچه زودتر این مریضی دست از سر مردم بردارد. 

شما، علی کریمی و علی دایی پای ثابت مراسم ختم مهرداد میناوند و علی انصاریان بودید. در روزهایی که معمولاً کسی به مراسم ختم یا جای شلوغ نمی‌رود؟
وظیفه ما بود. مهرداد و علی خیلی بچه‌های گُلی بودند. همیشه می‌خندیدند و هرجایی بودند خنده به راه بود. واقعاً متأسفم که در جوانی این دو را از دست دادیم. 

دفعه قبل به ما گفتید علی دایی و علی کریمی باید وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال شوند که خیلی سروصدا به پا کرد. صحبت تازه‌ای ندارید؟
خداوند علی دایی و علی کریمی را برای فوتبال ما حفظ کند. دو پسر بامعرفتی که رفقای خود را فراموش نمی‌کنند و الان هم همان حرف را می‌زنم. دنیا واقعاً بی‌ارزش است. 

بازی تراکتور و پرسپولیس را دیدید؟
این روزها واقعاً حال و روز خوشی نداریم. می‌دانم پرسپولیس برده است اما همه پرسپولیسی‌ها این روزها ناراحت و سوگوار هستند.

 
منبع: خبرورزشی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر