کد خبر: 101447
A

ماجرای شکایت عجیب باشگاه استقلال از وریا غفوری چیست؟

باشگاه استقلال از کاپیتان تیم خود به خاطر افزایش قراردادش در ابتدای لیگ بیستم به کمیته اخلاق شکایت کرد.

ماجرای شکایت عجیب باشگاه استقلال از وریا غفوری چیست؟

به گزارش دیده بان ایران؛ بعد از اتفاقاتی که روز گذشته برای وریا غفوری رخ داد و او ورزشگاه را با عصبانیت ترک کرد، امروز اسنادی از سوی خبرگزاری فارس منتشر شده که نشان می دهد باشگاه استقلال اول آذرماه از کاپیتان خود به کمیته اخلاق شکایت کرده است.

این شکایت نامه که به امضای احمد مددی، مدیرعامل استقلال رسیده و خطاب به رییس کمیته اخلاق نوشته شده، ماجرای قرارداد جدیدی که وریا غفوری در ابتدای فصل با باشگاه استقلال امضا کرده را شرح می دهد.

در این نامه عنوان شده که غفوری با وجود داشتن قرارداد تا پایان لیگ بیستم، قرارداد دو ساله ای را در زمان مدیریت سعادتمند با باشگاه استقلال امضا کرده که باعث افزایش قرارداد او شده است. طبق قراردادی قبلی وریا باید در این فصل ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از استقلال دستمزد دریافت می کرده، اما قرارداد او به ۶ میلیارد افزایش پیدا کرده است. از سوی دیگر قرارداد این بازیکن برای سال دوم قرارداد(فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱) به ۸ میلیارد خواهد رسید. 

احمد مددی هم سعی کرده به جای عمل کردن به تعهدی که مدیرعامل قبلی ایجاد کرده، علیه کاپیتان تیم خود نامه نگاری به کمیته اخلاق انجام دهد. این موضوع اختلاف شدیدی را بین وریا غفوری و مدیران باشگاه به وجود آورده و باید دید این ماجرا در نهایت به جدایی کاپیتان استقلال از این تیم می انجامد یا اتفاق دیگری در راه است.

منبع: ورزش سه

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر