کد خبر: 101568
A
حمید نعمتیان خبر داد:

برگزاری مسابقات عبور از موانع در طبیعت

سرپرست انجمن ورزش در طبیعت از برگزاری مسابقات عبور از موانع در طبیعت خبر داد.

برگزاری مسابقات عبور از موانع در طبیعت

به گزارش دیده بان ایران، «حمید نعمتیان» سرپرست انجمن ورزش در طبیعت عنوان کرد:در حال برنامه ریزی  مسابقات جذاب و هیجان انگیز عبور از موانع در طبیعت هستیم که پس از تایید فدراسیون ورزشهای همگانی، این مسابقات به صورت استانی و کشوری با پخش تلویزیونی برگزار می شود.

وی توضیح داد: انجمن ورزش در طبیعت  سه رویکرد اصلی به شرح ذیل را در دستور کار قرار داده است:

 ۱_ فعالیت های ورزشی تفریحی ( برگزاری جشنواره های ورزشی برای تمام اقشار مخصوصا خانواده ها )

  ۲_ برگزاری رقابت های ورزشی در دو سطح حرفه ای و آماتور ( عبور از موانع پیش بینی شده، دویدن، رد شدن از باتلاق و حمل اضافه بار، پریدن و بالا رفتن ) در عرصه های طبیعی و شهری

۳_  برگزاری دوره های مربیگری و آموزش اصولی ( بقا در طبیعت، امداد و نجات و کمک های اولیه، ایمنی، حفاظت از محیط زیست، اصول تمرینی و ورزشی در طبیعت ) 

حمید نعمتیان در ادامه گفت:

با توجه به پتانسیل تفریحی و رقابتی که در این انجمن وجود دارد و همچنین همت والای  نمایندگان متناظر استانها، در  سال ۱۴۰۰ جشنواره ها و رقابت های ویژه ای در سراسر کشور به صورت استانی و کشوری برگزار می کنیم تا در مسیر توسعه ورزش همگانی که توسط ارکان کاربلد و دلسوز فدراسیون ورزشهای همگانی ریل گذاری شده است، گامی برداشته باشیم.

وی در پایان افزود: این نویدی برای علاقه مندان به حوزه ورزش، طبیعت و محیط زیست است که ان شاا... با یاری حق تعالی در سال جدید با جشنواره ها و رقابت های نوین پر شور و نشاط و جذاب هیجان انگیز ورزشی روبرو خواهند شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر