کد خبر: 10160
A

تشکر فدراسیون فوتبال از وزیر ورزش برای حمایت از میزبانی جام جهانی فوتسال

فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای در خصوص ارسال مدارک اخذ میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال صادر کرد.

تشکر فدراسیون فوتبال از وزیر ورزش برای حمایت از میزبانی جام جهانی فوتسال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از ماه‌ها تلاش و با حمایت  مستقیم و پیگیری‌های مکرر وزیر ورزش و جوانان و علاقمندی ایشان در راستای توسعه و موفقیت ورزش کشور، فدراسیون فوتبال موفق شد تا کلیه فرم‌های مربوط به اخذ میزبانی رویداد بزرگ جهانی در سال 2020 را تکمیل و ارسال کند.

12 کشور درخواست میزبانی خود را برای این مسابقات اعلام کرده بودند و به 5 کشور نیز تا به امروز فرصت داده شده بود تا مدارک تکمیلی خود را ارسال کنند. بر همین اساس فدراسیون فوتبال پس از ماه‌ها تلاش توانست از 10 وزارتخانه و سازمان‌های مربوطه امضاهای لازم را اخذ و در مهلت مقرر از سوی فیفا، آنها را به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال کند.

بدون شک این امر بدون حمایت‌ها، پیگیری و تلاش وزیر محترم ورزش و جوانان و دولت محترم ج.ا.ا و وزارتخانه‌های مربوطه میسر نمی‌شد. حمایت‌های سلطانی‌فر و علاقه‌مندی ایشان و ورود مستقیم در راستای تحقق تکمیل مدارک باعث شد تا تمامی ضمانت نامه‌های لازم  با امضای وزرای وزارتخانه‌های مختلف که کمال همکاری را داشته‌اند، اخذ و در موعد قانونی (9 دی ماه 95) است، برای فیفا ارسال شود.

فدراسیون فوتبال از تلاش‌های وزیر ورزش و جوانان، دولت جمهوری اسلامی ایران، وزارتخانه‌ها، ارگان‌ها و مسئولان استان‌های شهرهای میزبان که نهایت همکاری و حمایت از فدراسیون و فوتبال کشور را برای این امر مهم داشته و در راستای این میزبانی از هیچ تلاش و حمایتی دریغ نکرده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر