کد خبر: 101744
A

سوشا مکانی برای پخش این گزارشِ علی رضوانی برای او آرزوی مرگ کرد/ فیلم

خردادماه سال 95 کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران دروازه بان سابق تیم ملی را به دلیل آنچه تاثیر گذاری برفرهنگ نامیده شده بود محروم کرده بودند.

سوشا مکانی برای پخش این گزارشِ علی رضوانی برای او آرزوی مرگ کرد/ فیلم

به گزارش دیده بان ایران؛ به دنبال انتشار خبر بستری شدن «علی رضوانی» خبرنگار پر حاشیه 20:30 و برنامه بدون تعارف که طی چند سال اخیر به دلیل مصاحبه های جنجالی اش به یکی از پر سروصداترین کارمندان صداوسیما تبدیل شده است برخی کاربران در شبکه های اجتماعی ضمن خوشحالی از مبتلا شدن او به کرونا برایش آرزوی بهبودی توام با مرگ کردند.

نقطه اوج این واکنش ها استوری سوشا مکانی دروازه بان سابق پرسپولیس بود که به نظر می رسد به دلیل پخش سلسه گزارش های رضوانی در برنامه موسوم به «خارج از گود» درباره شلوار باب اسفنجی او در زمستان 1394 که در نهایت منجر به محرومیت شش ماه «سوشا» از فوتبال شده بود تلویحاً برای رضوانی آرزوی مرگ کرد.

خردادماه سال 95  کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران دروازه بان سابق تیم ملی را به دلیل آنچه تاثیر گذاری برفرهنگ نامیده شده بود محروم کرده بودند.

محرومیتی که بلافاصله در رسانه های خارجی از جمله نیوزویک، بی بی سی، آسوشیتدپرس، دیلی میل، گاردین و عرب نیوز بازتاب گسترده ای داشت.

بی بی سی در رابطه با همین محرومیت تیتر زد : دروازه بان ایرانی سوشا مکانی برای پوشیدن شلوار باب اسفنجی محروم شد.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • اینجا

    این حرف ها بهانه است . رضوانی یک شخص دین دار و انقلابی هست که الان مدعیان انسانیت آروزی مرگ برای انسان می کنند.
    این یعنی ذات کثیف انها هویدا شد

ارسال نظر