کد خبر: 102147
A
تشنج در تمرین امروز استقلال

محمود فکری محل تمرین استقلال را ترک کرد / درخواست هواداران از پرویز مظلومی؛ از استقلال برو

صبح امروز تعدادی از هواداران استقلال در اعتراض به روند نتیجه گیری تیم، مقابل محل تمرین آبی پوشان در ورزشگاه اکباتان تجمع کرده بودند که به محض خروج فکری از ورزشگاه، با شعارهای حیا کن، رها کن از سرمربی تیمشان درخواست کردند تا با استعفای خود، از سکان هدایت استقلال کناره گیری کند.

محمود فکری محل تمرین استقلال را ترک کرد / درخواست هواداران از پرویز مظلومی؛ از استقلال برو

به گزارش دیده بان ایران؛ تبعات شکست برابر سپاهان باعث شد تا از روز گذشته شایعاتی پیرامون برکناری محمود فکری مطرح شود. دیروز نیز جلسه آنلاینی بین اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال برگزار و حتی خبر رسید که نام ۵ مربی برای جایگزینی فکری اعلام شده است.

 

با این وجود، هیچ گونه خبر رسمی پیرامون آینده کاری کادرفنی استقلال اعلام نشد و بیانیه ای نیز در این خصوص صادر نشد تا محمود فکری همچنان به عنوان سرمربی کارش را ادامه دهد. این مسائل باعث شد تا همگان منتظر برگزاری تمرین امروز این تیم باشند.

 

فکری نیز امروز با کمی تأخیر و به همراه علی نامداری مشاور هیات مدیره در تمرین استقلال شرکت کرد. در پایان این جلسه تمرینی و در حالیکه دوربین های سازمان صدا و سیما برای تهیه گزارش منتظر محمود فکری بودند تا با سرمربی آبی پوشان مصاحبه کنند، اما درگیری هایی بین لیدرهای باشگاه و هواداران استقلال جو بدی را در اطراف محل تمرین به وجود آورد و منجر به کنسل شدن این مصاحبه شد.

 

از صبح امروز تعدادی از هواداران استقلال در اعتراض به روند نتیجه گیری تیم، مقابل محل تمرین آبی پوشان در ورزشگاه اکباتان تجمع کرده بودند که به محض خروج فکری از ورزشگاه، با شعارهای حیا کن، رها کن از سرمربی تیمشان درخواست کردند تا با استعفای خود، از سکان هدایت استقلال کناره گیری کند.

 

در این لحظه، تعدادی از لیدرهای باشگاه استقلال که در آن محل حضور داشتند، پس از برخورد با هوادارانی که در آن مکان تجمع کرده بودند، مانع از سر دادن شعار علیه فکری شدند و سرمربی آبی پوشان نیز مکان تمرین تیم را ترک کرد.

 

صحبت های مظلومی با هواداران معترض

 

هواداران معترض، با پرویز مظلومی، سرپرست تیم استقلال به گفت و گو پرداختند و به او گفتند چرا وضعیت استقلال خوب نیست که سرپرست آبی‌پوشان گفت: اوضاع خراب است و خودمان بیشتر ناراحت هستیم.

 

وی در واکنش به صحبت‌های هواداری که گفت؛ "دروغ می‌گویید که از وضعیت استقلال ناراحتید" گفت: پس شما حرف نزن. ما زندگی‌مان را برای استقلال گذاشته‌ایم. چرا فکر می‌کنید ما یا فکری از وضعیت استقلال ناراحت نمی‌شویم؟

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد درخواست هواداران برای رفتن از این تیم گفت: اگر من بروم، استقلال درست می‌شود؟ اگر درست می‌شود، می‌روم!

 

هواداران معترض در ادامه از مظلومی خواستند که این همه ماندن در استقلال بس است و بهتر است برود.

 

 هواداران در ادامه صحبت‌هایشان خطاب به عمران زاده گفتند که شما و آرش برهانی میان ما محبوب هستید و نگذارید این محبوبیت از بین برود. شما برای ما با گل از راه دورتان خاطرات خوبی ساختید و دوست نداریم که برایتان مانند علیرضا منصوریان شعار حیا کن رها کن سر دهیم و تیم را ترک کنید.

 

جلسه هیات مدیره استقلال

 

این اتفاقات در حالی رخ داده که اعضای هیات مدیره استقلال، شب گذشته به صورت آنلاین جلسه ای برگزار کردند تا درباره وضعیت استقلال و نیمکت این تیم تصمیم گیری کنند. جلسه ای که در نهایت منجر به ابقای محمود فکری در استقلال شد. در این جلسه ۲ عضو هیات مدیره خواستار ادامه همکاری فکری با استقلال شدند و ۲ عضو دیگر هیات مدیره هم رای به برکناری او دادند. اتفاقی که نشان می دهد هیات مدیره استقلال هم دچار تنش و اختلاف است. 

 

کادر فنی استقلال تغییر می‌کند

 

طبق اخبار رسیده از باشگاه استقلال، به زودی مرتضی محصص به تیم فنی استقلال اضافه شده و در این تیم مسئولیت خواهد گرفت. مرتضی محصص هم اکنون ریاست کمیته فنی فدراسیون را بر عهده دارد و در گذشته هم به عنوان دستیار و مدیر فنی در کادر فنی آبی پوشان حضور داشته است.

 

منبع: اعتمادانلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر