کد خبر: 102302
A

نتیجه جلسه فکری با غفوری چه شد؟/ قلعه‌نویی از شنبه سرمربی استقلال می‌شود؟

محمود فکری سرمربی تیم استقلال پیش از شروع تمرین امروز جلسه‌ای را با وریا غفوری کاپیتان آبی‌پوشان برگزار کرد.

نتیجه جلسه فکری با غفوری چه شد؟/ قلعه‌نویی از شنبه سرمربی استقلال می‌شود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ سرمربی تیم استقلال در این جلسه پیرامون مسائل مختلف با کاپیتان این تیم صحبت کرد و از این بازیکن خواست تا با تمرکز بیشتر در تمرینات و بازی‌های این تیم شرکت کند. غفوری روز گذشته با آبی‌پوشان تمرین تاکتیکی انجام نداد و محل تمرین تیمش را ترک کرد تا به مداوا بپردازد.

این در حالی است که طی روزهای اخیر شایعاتی پیرامون کنار گذاشتن چند بازیکن از استقلال مطرح و حتی عنوان شد فکری برای ابقا در این تیم شروط اعضای هیئت مدیره برای کنار گذاشتن غفوری و چند بازیکن دیگر را پذیرفته است اما سرمربی استقلال امروز به باشگاه اعلام کرد لیست مازادی برای نیم فصل ندارد تا این شایعات به پایان برسد.

تیم فوتبال استقلال روز ۵ اسفند در رفسنجان به مصاف شاگردان محمد ربیعی می‌رود.

همچنین خبر ورزشی درباره حضور قلعه نویی در استقلال نوشت: گفته می‌شود یکی از مدیران استقلال با امیر قلعه‌نویی سرمربی فعلی گل گهر سیرجان به توافقات اولیه رسیده و احتمال دارد بعد از بازی جمعه گل گهر و پرسپولیس خبر حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت استقلال رسانه‌ای شود.

البته در حال حاضر مسئولان باشگاه استقلال این خبر را تایید نمی‌کنند اما به هر حال امیر یک گزینه بسیار جدی است و شنیده می‌شود نسبت به فرهاد مجیدی شانس بیشتری دارد.

 حالا باید منتظر بازی جمعه پرسپولیس و گل گهر در سیرجان باشیم تا ببینیم بعد از آن چه اتفاقاتی می‌افتد؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر