کد خبر: 10245
A

سروش رفیعی را پرسپولیسی بدانیم؟

شایعه‌های زیادی در مورد پیوستن سروش رفیعی به پرسپولیس شنیده می‌شود اما آیا بالاخره این بازیکن به پرسپولیس می‌پیوندد؟

سروش رفیعی را پرسپولیسی بدانیم؟

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، با جدایی نوراللهی، عالیشاه، آرام‌طبع و گولچ پرسپولیس می‌تواند چهار بازیکن بزرگسال جذب می‌کند. لیست نفرات برانکو هفته گذشته توسط مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام شد. سروش رفیعی، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح و پراهیچ در این لیست قرار داشتند.

تاکنون پیوستن هیچ یک از این بازیکنان به پرسپولیس قطعی نشده است اما از مصاحبه‌ سرمربی سپاهان و نفت تهران مشخص است که این دو مربی به بازیکنانشان نیاز دارند و بعید است که به راحتی با جدایی آنها موافقت کنند.  

عبدالله ویسی در کنفرانس خبری قبل از بازی با نفت تهران گفت: «حتی اگر پیکه هم به سپاهان بیاید خلیل‌زاده را به پرسپولیس نمی‌دهیم. پرسپولیسی‌ها دست از سر خلیل‌زاده بردارند.» از سوی دیگر علی دایی که حالا با نفت تهران به فینال جام‌حذفی رسیده با جدایی پراهیچ و مبعلی مخالفت کرده و بعید است این دو بازیکن به راحتی بتوانند رضایت باشگاه نفت و علی دایی برای جدایی از باشگاه نفت را بگیرند.

شایان مصلح، دفاع چپ سپیدرود رشت دیگر بازیکن مدنظر برانکو برای پیوستن به پرسپولیس است. این بازیکن تقریبا کار راحتی برای پیوستن به پرسپولیس دارد و تصمیم‌گیری در اینباره را به سرمربی و مسئولان سپیدرود واگذار کرده است.  مصلح تا پایان فصل با سپیدرود قرار دارد و تیمی که خواهان جذب اوست باید هزینه رضایت نامه او را پرداخت کند. با وجود این صحبت‌ها اما علی نظرمحمدی، سرمربی سپیدرود رشت با جدایی مصلح مخالفت قطعی نکرده است و در مصاحبه‌ای گفت اگر تیمی خواهان مصلح است باید با باشگاه سپیدرود مذاکره کند.

جدی‌ترین گزینه خرید پرسپولیس اما سروش رفیعی است. رفیعی با پایان خدمت سربازی‌اش در تراکتورسازی بازیکن آزاد شد و می‌تواند تیم دلخواه خود را انتخاب کند. با اینکه امیرقلعه‌نویی بارها در مصاحبه‌‌هایش گفته است اگر سروش در ایران بماند فقط برای تراکتورسازی بازی می‌کند اما با توجه به اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد این بازیکن در آستانه پرسپولیسی شدن قرار دارد. افراد نزدیک به باشگاه پرسپولیس طی روز‌های گذشته در صفحات مجازی‌شان از قطعی شدن پیوستن رفیعی به پرسپولیس خبر دادند. البته ناگفته نماند که این افراد در باشگاه پرسپولیس سمت رسمی ندارند. از سوی دیگر گفته می‌شود بختیار رحمانی که رابطه دوستانه‌ای با سروش رفیعی دارد روز گذشته در تمرین استقلال از پیوستن رفیعی به پرسپولیس خبر داده است.  با این وجود، باشگاه پرسپولیس به شایعه جذب رفیعی واکنشی نشان نداده است و باید منتظر ماند و دید آیا بالاخره رفیعی پرسپولیسی می‌شود یا خیر.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر