کد خبر: 10306
A

علی کفاشیان باید از فدراسیون فوتبال برود؟

با توجه به اتمام مهلت مجوز فعالیت نائب رئیس فدراسیون فوتبال، درباره ادامه فعالیت او در فوتبال ابهام‌هایی به وجود آمده است. کفاشیان پیش از این به عنوان بازنشسته دارای مجوز در فدراسیون فعالیت می‌کرده است.

علی کفاشیان باید از فدراسیون فوتبال برود؟

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، علی کفاشیان اسفند 1390 و پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال از سوی سازمان بازرسی کل کشور بازنشسته اعلام شد اما دولت وقت در 16 فروردین 1391 مجوز ادامه فعالیت کفاشیان - علیرغم بازنشسته بودن وی - را صادر کرد تا او بتواند به عنوان رییس فدراسیون فوتبال ایران فعالیت کند.

حال بعد از گذشت چهار سال و اتمام مهلت داده شده به کفاشیان، ‌در مورد ادامه حضور او در فدراسیون فوتبال ابهام‌های بوجود آمده است.

اخیرا سازمان بازرسی در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال پایان اعتبار مجوز حضور علی کفاشیان در فوتبال را به این فدراسیون ابلاغ کرده است. موضوعی که به نظر می‌رسد با توجه به اصلاح قوانین موجود در موضوع به کارگیری بازنشسته‌ها در سازمان‌ها و نهادها، امکان تمدید مجدد آن نیز وجود ندارد و اکنون احتمال خداحافظی اجباری کفاشیان از فدراسیون فوتبال قوت گرفته است.

بر این اساس با توجه به بازنشسته بودن رییس سابق فدراسیون و امکان عدم فعالیت او در فوتبال، به نظر می‌رسد علی کفاشیان باید پست نائب رئیسی فدراسیون و سرپرستی کمیته فوتسال را به شخص دیگری واگذار کند.

به گزارش ایسنا، 27 اسفند 1390 رییس سازمان بازرسی در نامه‌ای به رییس جمهور وقت و با اشاره به بازنشستگی کفاشیان آورده است: "علی کفاشیان بدون مجوز هیات وزیران نمی‌تواند قانونا در سمت رییس فدراسیون فوتبال انجام وظیفه کند و مقتضی بود وزارت ورزش و جوانان قبل از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، نظر هیات وزیران را درباره اعاده به‌کار علی کفاشیان اخذ می‌کرد تا در صورت موافقت، وی برای کاندیدا شدن ریاست فدراسیون فوتبال واجد شرایط باشد

منبع : ایسنا 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر