کد خبر: 104072
A

طالب ریکانی استقلالی می‌شود؟/ صنعت نفت آبادان تکذیب کرد

در حالیکه کاپیتان صنعت نفت پیش از این درخواست کرده بود مدیران این باشگاه او را نفروشند، از آبادان خبر رسید کار انتقال او به جمع شاگردان مجیدی نهایی شده است.

طالب ریکانی استقلالی می‌شود؟/ صنعت نفت آبادان تکذیب کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ در حالیکه کاپیتان صنعت نفت پیش از این درخواست کرده بود مدیران این باشگاه او را نفروشند، از آبادان خبر رسید کار انتقال او به جمع شاگردان مجیدی نهایی شده است.

گفته می‌شود در این انتقال ۲ میلیارد تومان به باشگاه و یک میلیارد تومان به طالب ریکانی می‌رسد.

علی فیروزی در همین رابطه به خبرگزاری مهر گفت: سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به خبر جدایی طالب ریکانی از این تیم واکنش نشان داد و تاکید کرد که این بازیکن در تیم‌های دیگر دچار افت خواهد شد.

فیروزی ادامه داد: بار فنی طالب در صنعت نفت بالا است و اکثر امتیازاتی هم که گرفته‌ایم، به خاطر این بازیکن بوده است. قطعاً کسی با این وضعیت از صنعت نفت جدا شود و به تیم‌های دیگر برود دچار افت می‌شود؛ مثل همان زمان که طالب به استقلال اهواز یا سپاهان رفت و افت کرد. در صنعت نفت، هواداران و بازیکنان در اختیار طالب هستند و این بازیکن به خودباوری بزرگی رسیده است.

به گزارش دیده بان ایران خبرهای تکمیلی در این رابطه حاکی از این است که مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با تکذیب خبرهایی مبنی بر توافق این باشگاه با استقلال تهران برای انتقال طالب ریکانی، گفت: ریکانی به استقلال نمی‌رود.

 

 
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر