کد خبر: 104131
A

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس:آیندگان در مورد فساد ما را قضاوت خواهند کرد/ ۳۷ پرونده مقدماتی و ۶۱ پرونده بدوی در فیفا و ای اف سی داریم

جعفر سمیعی در نشست خبری امروز خود اظهار داشت: فرا رسیدن سال نو را خدمت همه مردم ایران تبریک گفته و امیدوارم سالی پر از خیر و برکت برای همه عزیزان پیش رو باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس:آیندگان در مورد فساد ما را قضاوت خواهند کرد/  ۳۷ پرونده مقدماتی و ۶۱ پرونده بدوی در فیفا و ای اف سی داریم

به گزارش دیده بان ایران؛ جعفر سمیعی در نشست خبری امروز خود اظهار داشت: فرا رسیدن سال نو را خدمت همه مردم ایران تبریک گفته و امیدوارم سالی پر از خیر و برکت برای همه عزیزان پیش رو باشد.

 

سالی که در باشگاه پرسپولیس پشت سر گذاشتیم پر از سختی و فراز و نشیب بود. در این سال دو عزیز را از دست دادیم که سال ها برای این باشگاه افتخارآفرینی کرده و آنها را بر اثر این بیماری منحوس از دست دادیم. امیدوارم روح این عزیزان قرین رحمت الهی باشد.

 

وقتی به پرسپولیس آمدم تمام منابع مالی برای تسویه با برانکو هزینه شده بود

 

وی افزود: وقتی به عنوان مدیرعامل منصوب شدم از لحاظ مختلف دچار بحران بودیم. از لحاظ مالی و مدیریتی و برخی مسائل در شرایط خوبی قرار نداشتیم. تلاش کردیم بتوانیم آرامشی که لازمه هر سازمانی است را به تیم برگردانیم تا بتواند در نهایت آرامش به فینال اعزام شود.بازیکنان طلبی را از سال گذشته بر اساس آپشن قرارداد داشتند همچنین مقداری از قرارداد سال قبلشان باقی مانده بو.  تصمیم گرفتیم قبل از اعزام به فینال با آنها تسویه کنیم. شرایط مالی باشگاه خوب نبود و تمام منابع مالی برای تسویه حساب با برانکو هزینه شده بود.

 

قبل از اعزام تیم به فینال آسیا تصویب شد طلب سال گذشته بازیکنان داده شود

 

سمیعی تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که داشتیم مبلغی را به باشگاه تزریق کردیم و در هیأت مدیره تصویب شد که ابتدا طلب سال گذشته بازیکنان را تسویه کنیم. اگر این اتفاق نمی‌افتاد امسال ۳۵ درصد بیشتر از طلب بازیکنان را پرداخت می‌کردیم.سعی کردیم بهترین تدارک را برای اعزام به فینال داشته باشیم. پرواز اختصاصی و زمین تمرین مناسب در اختیار تیم گذاشتیم، تیم لباس نداشت که با پیگیری‌های هیأت مدیره توانستیم لباس مناسب تهیه کنیم.

 

بعد از برگشت از آسیا بعضی از عوامل می خواستند تیم را به حاشیه ببرند

 

وی افزود: پس از بازی فینال با نایب قهرمانی برگشتیم. چون قهرمان نشده بودیم بچه‌ها از نظر روحی و روانی آسیب دیدند بعضی از عوامل هم می‌خواستند تیم را به حاشیه ببرند که با مدیریت توانستیم آرامش را به تیم برگردانیم و تیم بعد از چند مساوی به نوار پیروزی‌ها برگشت و هواداران را شاد کرد.

 

انرژی زیادی برای مطالبات گذشته گذاشتیم

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به مشکلاتی که از گذشته وجود داشته، گفت: ما در پرسپولیس میراث‌دار وضعیتی هستیم که از گذشته رسیده و بابت آنها باید خیلی انرژی صرف می‌کردیم. اگر این مشکلات نبودند می‌توانستیم کارهای زیربنایی زیادی انجام بدهیم. انرژی زیادی برای مطالبات گذشته گذاشتیم.

 

کارگزار در زمان مدیران قبل از من همیشه یک گام از تعهداتش جلوتر بوده است

 

سمیعی در خصوص قرارداد باشگاه پرسپولیس با کارگزار عنوان کرد: انصافا شرکت آتیه‌‌داده پرداز در این مدت همیشه از تعهداتش یک گام جلوتر بوده البته این مسأله در زمان من نبود و در زمان مدیران قبلی وجود داشت. دی ماه امسال با کارگزار به اختلاف خوردیم جلسات مختلفی گذاشتیم و به توافق رسیدیم که با قرارداد ادامه بدهیم هر دو طرف هم متعهد باشیم.

 

چون منبعی برای درآمد نداشتیم مجبور به گرفتن قرض شدیم

 

وی افزود: قسمت زیادی از پول کارگزار صرف طلب بازیکنان و بدهی‌های گذشته که قسمت اعظمی از آن بدهی برانکو بود، صرف شد. درآمد دیگری هم نداشتیم چون نوع قرارداد طوری بود که تمام منابع در اختیار کارگزار بود باشگاه نمی‌تواند درآمدزایی داشته باشد. مجبور شدیم مبالغی را قرض بگیریم تا مشکلات مالی را برطرف کنیم. اگر این اتفاق نمی‌افتاد پنجره بسته می‌شد، نمی‌توانستیم بازیکنی جذب کنیم، نمی‌توانستیم طلب بازیکنان را بدهیم و ...

 

با وجود مشکلات سعی داریم تیم بدون کوچکترین دغدغه باشد

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس هزینه‌هایی دارد که این درآمدها آن را پوشش نمی‌دهد. برنامه‌های اقتصادی داریم و امیدواریم در سال جدید بتوانیم آنها را اجرا کنیم. با تمام مشکلاتی که داریم، تلاش می‌کنیم تیم، بدون کوچک‌ترین دغدغه بهترین عملکرد را داشته باشد. جزو معدود تیم‌هایی هستیم که با پرواز چارتر به شهرهای دیگر می‌رویم. سعی کردیم بهترین هتل، امکانات و تدارکات را برای تیم فراهم کنیم تا با کمترین دغدغه با بازی‌ها برسد و دل هواداران شاد شود.

 

برای جذب بازیکن موانع زیادی وجود داشت

 

سمیعی با اشاره به برگشت پرسپولیس از فینال آسیا اضافه کرد: بازیکنانی از ما جدا شدند، کادر فنی لیستی داد تا در نیم‌فصل تعدادی بازیکن خریداری کنیم قرار شد مدیریت باشگاه تلاش کند تا خواسته‌های کادر فنی را انجام بدهیم. در یک فضای آرام کار را پیگیری کردیم و در این کار هم موفق بودیم. ترابی، مغانلو و فرجی را جذب کردیم. متأسفانه در این راه موانع زیادی وجود داشت.

 

به دلیل تحریم ها برای پرداخت پول بودیمیر اذیت شدیم

 

وی تصریح کرد:‌ از جمله طلب میلیون‌یورویی بودیمیر که از گذشته به ما رسید ۵۰۸ هزار یورو باید بابت اصل قرارداد و جریمه دیرکرد پرداخت می‌کردیم. توانستیم این پول را از منابعی که داشتیم بیاوریم و این بدهی را بدهیم. برای پرداختن این پول به دلیل تحریم‌هایی که وجود داشت مدیریت باشگاه اذیت شد و در چندین مرحله طلب بودیمیر را پرداخت کردیم. او نیز رضایتش را به فیفا اعلام کرد و پنجره ما باز شد.

 

به سازمان لیگ تعهد دادیم که در موعد مقرر بدهی ها را تسویه کنیم

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص مشکل ثبت قرارداد بازیکنان داخلی عنوان کرد: به سازمان لیگ برای ثبت قرارداد بازیکنان مراجعه کردیم به ما نامه‌ای داد و اعلام کرد به جهت بدهی به بازیکنان قبلی نمی‌توانید بازیکنان جدید را ثبت کنید این قبلا مرسوم نبوده، نمی‌دانم چرا در زمان ما باید این همه اتفاقات تلخ که از گذشته به ما رسیده، بیفتد. ولی به هر حال توانستیم با برخی تسویه کنیم و با برخی هم توافق کردیم که در زمان مقرر تسویه کنیم. به سازمان لیگ تعهدی دادیم که در موعد مقرر تسویه کنیم تا این مشکل هم برطرف شود.

 

آیندگان در مورد فساد ما را قضاوت خواهند کرد

 

سمیعی در خصوص جذب بازیکنان گفت: جا دارد از آقای گل‌محمدی تقدیر و تشکر کنم که در جذب بازیکنان کمک ویژه‌ای به ما کرد. یکی از بحث‌های حضور من در ابتدای ورود مبارزه با فساد بود. به هواداران قول می‌دهم قطعا آیندگان و کسانی که ما را قضاوت می‌کنند بدون هیچگونه مفسده و مسائل دیگر ما را قضاوت خواهند کرد. معمولا در نقل و انتقالات سعی کردیم دور از فضا تصمیم گیری کنیم. سرمربی تیم و کادر فنی در این زمینه خیلی به ما کمک کردند و من ممنون آنها هستم.

 

۳۰درصد مطالبات بازیکنان را پرداخت کردیم

 

وی تاکید کرد: تا الان حدود ۳۰ درصد قراردادها را پرداخت کردیم و تا قبل از پایان سال بخش دیگری هم پرداخت می‌شود. جا دارد از همه اعضای تیم تشکر کنم چون با صبر و شکیبایی ما را تحمل کردند. امیدوارم به تعهدمان در قبال بازیکنان عمل کنیم تا آنها هم با روحیه خوب وارد مسابقات شوند.

 

همدلی بین اعضای هیات مدیره سرمایه است

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: از اعضای هیات مدیره تشکر می‌کنم چون در کار اجرایی آنها کار اصلی را انجام دادند. آنها پشت پرده هستند ولی من گزارش کار آنها را ارائه می‌کنم. آقای صدری در مدت زمان حضورش کارهای بزرگی انجام داده است. آقای علیپور هم از نظر همفکری به ما در هیات مدیره و با طرح‌های مناسب قوت قلبی برای ما است. آقای فیاض نیز طرح‌های عمرانی را برای ما پیگیری کرده و از تک تک آنها تشکر می‌کنم. خوشبختانه یک همدلی بین اعضای هیات مدیره وجود دارد که سرمایه خوبی محسوب می‌شود.

 

 ۳۷ پرونده مقدماتی و ۶۱ پرونده بدوی در فیفا و ای اف سی داریم

 

سمیعی خاطرنشان کرد: بعد از حضور من در باشگاه تعدادی از مدیران جا به جا شدند و مدیران جدید کارهای بزرگی انجام دادند. اعضای انضباطی باشگاه هم معرفی شد که احکام مختلفی صادر خواهد شد. در مورد نیروی انسانی نیز در حال سر و سامان دادن به این موضوع هستیم که جا دارد از آقای عطایی بابت این موضوع تشکر کنم. باشگاه پرسپولیس پرونده‌های مختلفی در فیفا و ای اف سی دارد. ۳۷ پرونده مقدماتی و ۶۱ پرونده در مرحله بدوی و تجدید نظر در باشگاه پرسپولیس وجود دارد. یکی از بخش های فعال ما هم بخش حقوقی است و امیدوارم با پیگیری های بخش حقوقی قسمت قابل توجهی از مشکلات حقوقی را سر و سامان بدهیم.

 

در بحث رسانه تحول بزرگی ایجاد کردیم

 

وی تاکید کرد: در بحث رسانه تغییر و تحولاتی داشتیم. به دنبال تعامل با رسانه ها و صدا و سیما هستیم و با انتخاب درست در این حوزه از کاوه علی اسماعیلی استفاده کردیم که فکر می‌کنم در این قسمت تحول بزرگی انجام دادیم و امیدوارم اهالی رسانه مثل ما از عملکرد وی راضی باشند. برای تعامل بیشتر سخنگویی را تعیین کردیم که پاسخگوی هواداران و رسانه ها باشد. او تصمیمات باشگاه را انعکاس می‌دهد و آقای شکوری در این پست حضور دارد. او اولین حکم را بعد از مدیریت من دریافت کرد و همیشه تا پاسی از شب کارهایی باشگاه را رفع و رجوع می‌کند که جا دارد از او و تک تک پرسنل باشگاه که تلاش آنها را کسی نمی‌بیند تشکر می‌کنم.افراد پشت پرده خیلی زحمت می‌کشند ولی مردم تلاش بازیکنان را در زمین می‌بینند که اینها همگی به هم ربط دارد.

 

پیگیری های ما بابت مطالبات از AFC نتیجه نداده است

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص مطالبات این باشگاه از ای اف سی گفت: ما پیگیری های زیادی انجام دادیم که تا امروز به نتیجه نرسیده است. امید داریم با کمک دوستان در فدراسیون فوتبال و ای اف سی این پیگیری ها به نتیجه برسد تا از مشکلات مالی که درست شده عبور کنیم.

 

درفشی فر را به کمپ باشگاه پرسپولیس تبدیل می‌کنیم

 

سمیعی در خصوص مالکیت ورزشگاه کاظمی گفت: دو هفته پیش ملاقاتی با آقای حناچی داشتیم و امیدوارم در نهایت با قول‌هایی که داده شده با توجه به هزینه‌هایی که انجام دادیم سند مالکیت را در اختیار بگیریم. البته در خصوص ورزشگاه درفشی فر آقای فیاض هم پیگیر است، البته سند مجموعه به نام پرسپولیس است و قرار است این استادیوم را به عنوان کمپ باشگاه پرسپولیس در نظر بگیریم ولی این موضوع نیازمند پیگیری هایی از طریق شهرداری است که امیدواریم کارهای آن را به اجرا برسانیم.

 

چاره‌ای جز گرفتن قرض نداشتیم تا مطالبات بازیکنان را بدهیم

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چطور ۳۰درصد مطالبات بازیکنان پرداخت شده  و اگر این پول قرض گرفته شده چطور قرار است پس داده شود گفت: من در گزارش اولیه توضیح دادم و اشاره کردم که بخشی از آن قرض بوده است و چاره ای جز این مورد نبوده است. پیگیری پاداش آسیایی هستیم و خیلی خوشبین هستیم اگر پاداش ما پرداخت شود بدهی‌ها پرداخت می‌شود.

 

در بحث خرید بازیکنان و بحث های دلالی ورود کردیم

 

سمیعی در خصوص اینکه چه اقداماتی در باشگاه برای مبارزه با فساد انجام شده است، اگر فساد وجود داشته چگونه با آن برخورد شده و اگر وجود نداشته چطور با این شعار وارد باشگاه شدید گفت: مبارزه با فساد یکی از دغدغه‌های مردم است. در هر دستگاهی فساد بحث خاص خودش را دارد. در باشگاه پرسپولیس اختلاس قاچاق ارز و کالا اتفاق نمی‌افتاد.  در خرید بازیکنان و بحث های دلالی‌ که صورت می‌گیرد ما ورود کردیم.من به دوران مدیریت قبل کاری ندارم و نمی‌خواهم در اینجا در این خصوص صحبت کنم اما در مورد مدیریت من برای مبارزه با اینگونه مسائل قطعا در آینده قضاوت خواهد شد و کسی نمی تواند از من فسادی پیدا کند چون همه جوره کارها را با مدیریت پیش بردم.

 

می خواهیم عملکرد تیم های پایه در خور و شان نام پرسپولیس باشد

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره ضعف تیم های پایه باشگاه پرسپولیس و استفاده نکردن از نفرات متخصص و بهره‌مندی از نفرات مرتبط با شرکت پیشکسوتان پرسپولیس در کادر فنی این تیم‌ها گفت: این ارتباط با شرکت پیشکسوتان مشکلی را حل یا ایجاد نمی‌کند،‌اما از زمانی که من به باشگاه پرسپولیس آمدم این تیم‌ها با مشکلات عدیده‌ای مواجه بودند که با توجه به مشغله‌های باشگاه فرصت زیادی برای رسیدگی به تیم‌های پایه وجود نداشت اما می‌خواهیم کاری کنیم که عملکرد تیم‌های پایه در خور و شأن نام باشگاه بزرگ پرسپولیس باشند.

 

 در تیم های پایه به دنبال بازیکن سازی هستیم

 

وی افزود: ما در تیم‌های پایه به دنبال بازیکن‌سازی هستیم و نگاه‌مان این است که برای تیم های رده بالاتر بازیکن بسازیم. صرفا هدفمان در این تیم‌ها نتیجه‌گیری نیست و برنامه‌هایی داریم که با کمک هواداران، کادر مدیریت و مسئولان باشگاه وضعیت این تیم‌ها را در سال آینده سرو سامان بدهیم.

 

در قرارداد با کارگزار باید منافع پرسپولیس تامین شود

 

سمیعی درباره همکاری با کارگزار و احتمال لغو این قرارداد در اردیبهشت ۱۴۰۰ توضیح داد: قرارداد با کارگزار در زمان مدیران قبلی و به مدت سه سال منعقد شده است. سال اول این قرارداد اردیبهشت سال ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد تا آن زمان بررسی خواهیم کرد و ان‌شاءالله این قرارداد با توجه به اینکه تعهدات دو طرف نسبت به هم انجام شده، کارمان را ادامه بدهیم. باید در این قرارداد منافع پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز تامین شود و این موضوع را هم در نظر گرفتیم. البته کارگزار هم تاکنون به تعهدات خود عمل کرده است.

 

اینکه پول بودیمیر از کجا تامین شده کمکی به شفاف سازی نمی کند

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره شفاف نبودن برخی اقدام‌های مالی و مشخص نبودن منبع تامین ۳۰ میلیارد تومان برای پرداخت به بازیکنان و ۳۵ میلیارد تومان برای پرداخت طلب بودیمیر گفت:‌ابتدا باید ببینیم تعریفمان از شفاف‌سازی چیست. در این مدت تمام کارها به صورت شفاف پیش رفته و از طریق روابط عمومی و سخنگوی پرسپولیس اطلاعات در اختیار رسانه ها قرار گرفت،‌اما خیلی از اطلاعاتی که در فضای مجازی مانند همین پرداخت ۳۵ میلیارد تومان به ماریو بودیمیر مطرح می‌شود،‌درست نیست. من ۳۵ میلیارد برای پرداخت به بودیمیر قرض نگرفتم، بلکه طلب او ۵۰۸ هزار یورو بود، اما اینکه پول را از کجا آورده‌ایم کمکی به شفاف‌سازی نمی‌کند. 

 

با اصول حرفه‌ای سازگار نیست که بگوییم منبع درآمد پرسپولیس از کجا است

 

وی افزود: در تمام دستگاه‌های دولتی و خصوصی ذی حساب وجود دارد و ما تمام اسناد خود در باره تامین منابع مالی را و اینکه پول را از کجا آورده‌ایم در اختیار ذی حساب باشگاه قرار می‌دهیم. از طرفی هم دستگاه‌های نظارتی در تمام شرکت‌های خصوصی و دولتی فعال هستند و مسائل را نظارت می‌کنند. با اصول حرفه‌ای سازگار نیست که بگوییم منبع درآمد پرسپولیس از کجا است، اما تمام اسناد مربوط به این درآمدها در بخش ذی حسابی باشگاه موجود و شفاف شده و دستگاه‌های نظارتی هم نظارت می‌کنند. 

 

پیروانی با ما قرارداد دارد

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در باره ا ینکه آیا افشین پیروانی در سال ۱۴۰۰ هم در پرسپولیس خواهد بود گفت:‌ این سوال برای خودم هم جالب بود و پیروانی با ما قرارداد دارد.

 

 در مقطعی سر یک بند قرارداد با کارگزار به اختلاف حقوقی خوردیم

 

سمیعی در پاسخ به سوال فارس مبنی براینکه همواره به شفاف سازی اعتقاد دارد بگوید آورده کارگزار تاکنون برای باشگاه پرسپولیس چه بوده و گفته می شود دلیل خواسته باشگاه برای فسخ قرارداد با کارگزار برای این بوده تا تحت فشار قرار گیرند و از این طریق پول بودیمیر پرداخت شود، عنوان کرد: در گزارش ابتدایی من در باره بحث کارگزار صحبت شد. این شرکت تمام تعهدات خود را جلوتر و زودتر انجام داده و در مقطعی سر یک بند از قراراد با هم به اختلاف حقوقی خوردیم که با جلسات مختلف این مشکل حل شد. اکنون هم کارگزار به تعهداتش عمل کرده و هیچ مشکلی نداریم.

 

تمدید قرارداد یحیی گل محمدی با مصوبه هیات مدیره بود

 

مدیرعامل پرسپولیس همچنین در پاسخ به سوال دیگری از سوی خبرگزاری فارس درباره دلیل شفاف اعلام نشدن امضای قرارداد یحیی گل ‌محمدی با توجه به اینکه یکی از دلایل اختلاف بین وی و رسول پناه افزایش مبلغ قرارداد این مربی بود و در نهایت در زمان مدیریت وی قرارداد بدون هیچ تنشی با مبلغی که شنیده می‌شود با آپشن‌ها حدود ۱۵ میلیارد تومان بوده است به امضا رسیده، عنوان کرد: اگر انتظار دارید در این نشست خبری رقم قرارداد کادر فنی، بازیکنان و سرمربیان را اعلام کنم باید بگویم این کار حرفه‌ای نیست، اما اینکه چرا قرارداد گل محمدی تمدید شد به این دلیل بود که در اولین حضور من در جلسه هیات مدیره بحث تمدید قرارداد کادر فنی تصویب شد و در آن جلسه با توجه به نتایج قابل قبول و درآمدزایی و همچنین وجود کادر فنی بااخلاق و با درایت پرسپولیس که یکی از فی‌ترین کادر فنی در لیگ برتر هستند، تصمیم گرفتیم برای جبران زحمات آنها قراردادشان را تمدید کنیم. هیات مدیره هم این مصوبه را به شکل قانونی تصویب کرد و تمام اسنادش هم موجود است.

 

کارگزار در اسفند، فروردین، اردیبهشت و خرداد پرداختی دارد

 

سمیعی در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیس تا اردیبهشت هیچ دریافتی جدیدی از کارگزار ندارد و باید در خرداد تسویه حساب کند، اظهار داشت: نمی‌دانم این اطلاعات را از کجا آورده‌اند؟ کارگزار هم در اسفند، هم در فروردین، هم در اردیبهشت و هم در خرداد پرداختی دارد. ما با کمیته اقتصادی که اعضای آن از هیات مدیره هستند به دنبال راهکارهای اقتصادی هستیم که ان‌شاءالله در سال آینده محقق می‌شود.

 

از همه بازیکنان برای تمدید قرارداد دعوت کردیم

 

وی در مورد اینکه کادر فنی پرسپولیس برای تمدید با بازیکنان لیستی داده، نوراللهی درخواست بالایی دارد و عالیشاه هم در این لیست نیست و با او مذاکره نشده، گفت: برخی سوالات بر اساس اطلاعات فضای مجازی بین رسانه‌ها رد و بدل می‌شود. از تمام بازیکنانی که سال‌ها برای تیم زحمت کشیدند برای تمدید قرارداد دعوت کردیم اما به دلیل فشردگی بازی‌ها و اینکه زمان نداشتند به گفته خودشان، چند بار از آنها دعوت کردیم. پرسپولیس خانه خودشان است. دعوت کردیم که برای تمدید قرارداد مراجعه کنند. باشگاه هم تلاش می‌کند با این بازیکنان به توافق برسیم. 

 

 قول می دهم مشکلی به مشکلات اضافه نشود

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چه برنامه‌ای دارد تا  جمله کلیشه‌ای ما بدهی مدیران قبلی را پرداخت می‌کنیم به مدیر بعدی نرسد و بایگانی شود، عنوان کرد: بعید می‌دانم با این گرفتاری‌های مالی، ‌این جمله بایگانی شود. ولی تلاش می‌کنیم باری را از روی دوش باشگاه برداریم و باری را اضافه نکنیم. امیدواریم با کمک و همکاری همه هواداران، مدیریت، کادر فنی و بازیکنان همه دست به دست هم بدهیم و روزهای خوبی را برای باشگاه روزهای پیش رو رقم بزنیم. قول می‌دهم مشکلی به مشکلات باشگاه اضافه نشود، اما اینکه این مسائل کی تمام می‌شود دغدغه ما هم هست و تمام تلاشمان را در این زمینه به کار می‌گیریم. 

 

هیات مدیره پرسپولیس فرمایشی نیست

 

سمیعی در مورد اینکه آیا همکارانش در هیات مدیره برای رفع مشکلات نقشی دارند و یا فقط برای تکمیل هیات مدیره حضور دارند اظهار داشت: نه، واقعا هیات مدیره پرسپولیس این طور نیست. تمام تصمیمات باید مصوبه هیات مدیره را داشته باشد و این مصوبات هم با همفکری تمام اعضا انجام می‌شود. همه ما قسمتی از کارها را پیگیری می‌کنیم. هیات مدیره ما فرمایشی نیست که فقط بیایند و امضا کنند. سعی می‌کنیم جلسات هفتگی منظمی داشته باشیم. تمام اتفاقات خوبی که در چند وقت اخیر به وجود آمد حاصل زحمات تمام اعضای هیات مدیره بوده و از آنها تشکر می‌کنم.

 

ما برای پرداخت بدهی ها چاره ای جز قرض نداشتیم

 

وی در خصوص اینکه آیا تضمین می‌دهد قرض‌های زیادی که گرفته شده پرداخت شود و یا اینکه این قرض‌ها به طور سلسله‌وار به مدیر بعدی می‌رسد، گفت: راه حلی به جز قرض نداشتیم. اگر این کار را انجام نمی‌دادیم بدهی‌ها باقی می‌ماند، پنجره باز نمی‌شد و مسائل دیگری به وجود می‌آمد. هواداران از ما انتظار داشتند، ما این را به صورت مقطعی حل کردیم. پیگیر مطالبات از AFC هستیم که به وسیله آن بخش زیادی از این بدهی‌ها حل و فصل می‌شود.

 

اگر اسنادی از دسترسی کانالهای شرط‌بندی به اخبار پرسپولیس دارید ارائه کنید

 

وی در پاسخ به این سوال که برخی کانالهای بی محتوا که تبلیغ شرطبندی می‌کنند به اخبار و ترکیب این تیم دسترسی دارند و شما چه تدبیری برای این موضوع دارید گفت: نمی‌دانم چقدر این خبر درست است ولی قطعا اگر اسنادی دارید در اختیار بگذارید تا با آنها برخورد ‌کنیم.

 

سفر به هند ما را یاد سریال مسافری از هند می‌اندازد

 

سمیعی در خصوص اینکه آیا باشگاه برنامه های سفر به هند را برای حضور تیم پیگیری کرده است گفت: سفر به هند ما را یاد سریال مسافری از هند می‌اندازد. درست است که به تعطیلات ابتدایی سال خوردیم ولی کارهای مقدماتی سفر انجام شده و سعی می کنیم تیم با کمترین دغدغه عازم این سفر شود و مثل سال گذشته نتایج خوبی را رقم بزند و ما بازی ها را پیروزی پشت سر بگذاریم.

 

بازیکنان در زمین می‌جنگند و هیات مدیره در بیرون از زمین

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: از عزیزانی که در حوزه سلامت کار می‌کنند تشکر می‌کنم و امیدوارم در سال آتی به برکت ایام مبارک شعبان از ویروس نجات پیدا کنیم تا این عزیزان در حوزه سلامت سالی با آرامش در کنار خانواده داشته باشند. تشکر بعدی من از کادر فنی و بازیکنان است که با صبر و بردباری کمک حال ما بودند و امیدوارم با تلاش بیشتر در سال آتی به تعهدات خودمان عمل کنیم. بارها گفته ام بازیکنان در زمین می‌جنگند و ما هم در بیرون از زمین و امیدوارم این اتحاد منجر به موفقیت برای تیم شود. تشکر بعدی من از کارکنان باشگاه است که شبانه روزی تلاش می‌کنند. هیات مدیره باشگاه هم طوری عمل کرده که تا امروز توانستیم باشگاه را مدیریت کنیم. هواداران پرسپولیس و پیشکسوتان هم همیشه مایه دلگرمی ما بودند که باعث موفقیت های بیشتر خواهد شد. برای همه سال خوبی را آرزو می‌کنم و امیدوارم همه دعا کنند تا روزهای خوبی را برای هواداران پرسپولیس رقم بزنیم.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر