کد خبر: 105651
A

شاهکار صداوسیما در سانسور کمک داور فوتبال، سوژه انگلیسی ها شد

سانسور کردن تصاویر مرتبط با شان مسی الیس، یکی از کمک داورهای مطرح لیگ برتر در تلویزیون ایران، در رسانه های انگلیسی بازتاب پیدا کرد.

شاهکار صداوسیما در سانسور کمک داور فوتبال، سوژه انگلیسی ها شد

به گزارش دیده بان ایران؛ دیلی میل در گزارشی به سانسور تصاویر تلویزیونی در ایران هنگام پخش مسابقات فوتبال پرداخت. در خبر این رسانه انگلیسی آمده است: «تلویزیون ایران در جریان پخش بازی تاتنهام - منچستریونایتد بیش از ۱۰۰ بار تصویر دریافتی از ورزشگاه را قطع کرد تا شان مسی الیس، کمک داور بازی را، به مخاطبانش نشان ندهد».

در گزارش دیلی میل آمده است: «تلویزیون ایران در عوض نمای بیرونی ورزشگاه تاتنهام هاتسپر و خیابان های انفیلد را به مخاطبانش نشان داد. گفته می شود این اقدام به خاطر نامشروع بودن پوشش کمک داور زن مسابقه در ایران صورت گرفته است.»

سانسور فوتبال در تلویزیون سوژه دیلی میل شد

تصویری که در جریان پخش بازی تاتنهام - منچستریونایتد
بارها به جای کمک داور بازی به نمایش در آمد

در ادامه این گزارش اشاره ای به شرایط حضور زنان در ورزشگاه های ایران صورت گرفته است. همچنین در بخش پایانی این خبر آمده است:

«این اولین باری نبود که تلویزیون ایران فوتبال را با سانسور پخش کرد. در سال ۲۰۱۸ هم یک شبکه ملی ایران در جریان پوشش بازی آاس رم مقابل بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به طرز عجیبی قسمتی از لوگوی باشگاه رم را سانسور کرد».

منبع: طرفداری

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر