کد خبر: 10593
A

فروزان: برای استقلال مجانی بازی کردم

دروازه بان تیم خونه به خونه بابل با بیان اینکه دیگر قصد ندارد در لیگ یک بازی کند، به خبر احتمال حضورش در تیم استقلال واکنش نشان داد.

فروزان: برای استقلال مجانی بازی کردم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محسن فروزان در خصوص فسخ قراردادش با تیم خونه به خونه و برخی مسائل گذشته مربوط به حضورش در تیم استقلال و اخباری که این روزها پیرامون او مطرح شده است، توضیحاتی ارائه داد.

 

وی ابتدا در خصوص فسخ قراردادش گفت: قبل از هرچیز از مسئولان باشگاه خونه به خونه، بازیکنان این تیم و به خصوص مردم خوب بابل و هواداران این تیم که در مدت حضورم در آنجا مرا مورد لطف خود قرار دادند نهایت تشکر را دارم. گرچه دوران حضورم در این تیم زیاد نبود، اما خاطرات خوب زیادی از بابل و تیم خونه به خونه دارم.

فروزان در خصوص شائبه پیوستن دوباره‌اش به تیم استقلال گفت: نه با استقلال و نه با هیچ تیم دیگری فعلا مذاکره نکرده‌ام. البته پیشنهاداتی از لیگ برتر و لیگ یک دارم. به لیگ یک که دیگر بر نمی‌گردم اما پیشنهادات لیگ برتری را سر فرصت بررسی می‌کنم. تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم تاکید دارم که با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام.

 

دروازه‌بان فوتبال کشورمان در پاسخ به این سئوال که اگر پیشنهادی از استقلال برسد با آن چگونه برخورد می‌کند؟ گفت: برادری‌ام به استقلال را قبلا هم ثابت کرده بودم. یکبار در سالهای گذشته در حالی به استقلال آمدم که واقعا بابت حضورم در استقلال به لحاظ مالی متضرر شدم اما علاقه ام به استقلال ایجاب کرد که پیراهن این تیم را بپوشم.

وی در این خصوص توضیح داد: دو فصل پیش ابتدا با تیم تراکتورسازی قرارداد بستم و بعد پیشنهاد استقلال رسید. تنها یک جلسه با تراکتورسازی تمرین کرده بودم که خواستم به استقلال بروم و به خاطر همان یک جلسه تمرین ۱۲۰ میلیون پول دادم تا قراردادم فسخ شود.

دروازه بان سابق استقلال بیان داشت: کل رقم قراردادم با استقلال ۶۵۰ میلیون بود و من ۲۰۰ میلیون از آن را در طول سال گرفتم که البته شما بگویید ۸۰ میلیون. چون پیشتر ۱۲۰ میلیون از جیب به تراکتورسازی داده بودم. در پایان فصل هم که دیگر مرا نخواستند، به من گفتند از کل مطالباتت فقط ۲۰۰ میلیون بگیر و بقیه را ببخش. من هم به خاطر عشقم به استقلال این کار را کردم. البته بابت همان ۲۰۰ میلیون هم به من چک دادند. چکی که هنوز نقد نشده و معلوم نیست کی نقد شود و یا اصلا نقد شود یا نشود.

فروزان ادامه داد: حالا می‌بینیم مالیاتی که برای آن سال حضور من در استقلال بریده شده بر اساس مبلغ ۶۵۰ میلیون است در حالی که عملا از باشگاه استقلال برای یک فصل بازی من ۸۰ میلیون گرفته ام و حالا باید کل آن را هم مالیات بدهم.

دروازه بان پیشین استقلال گفت: رابطه من و استقلال اصلا رابطه مالی نبود و این رابطه به خاطر این مسائل مخدوش نخواهد شد. من بعد از جدایی‌ام از استقلال هم علاقه‌ام به این تیم کم نشد و هیچ کس ندید که من در باره استقلال مصاحبه بدی داشته باشم.

وی گفت: هواداران استقلال نیز به من خیلی لطف دارند و من همواره خودم را مدیون آنها می دانم. امیدوارم بتوانم محبت های آنها را جبران کنم.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر