کد خبر: 107282
A

مقصد بعدی علیرضا جهانبخش آژاکس آمستردام است؟

باشگاه برایتون به طور رسمی اعلام کرد علیرضا جهانبخش را در تعطیلات تابستانی به تیم جدیدی انتقال خواهد داد تا بیشتر فرصت بازی به دست بیاورد.

مقصد بعدی علیرضا جهانبخش آژاکس آمستردام است؟

به گزارش دیده بان ایران؛ این بازیکن یک فصل دیگر با برایتون قرارداد دارد و اگر باشگاهی نخواهد او را از برایتون بخرد حضورش در یک تیم جدید به عنوان بازیکن قرضی خواهد بود. به نظر می رسد باشگاه آژاکس آمستردام پیشنهاد خود را به علیرضا جهانبخش و هم چنین باشگاه برایتون تکرار خواهد کرد. علیرضا فصل گذشته با تشکر از مدیر ورزشی باشگاه آژاکس اعلام کرده بود می خواهد در برایتون بماند  و در ترکیب این تیم به بازیکن ثابتی تبدیل شود اما این اتفاق رخ نداد. 

گراهام پاتر، سرمربی برایتون در پاسخ به این پرسش که چرا علیرضا جهانبخش فرصت زیادی برای بازی در ترکیب این تیم پیدا نمی کند؟ گفت: جهانبخش همواره صبورانه منتظر بازی بوده و برای تیمش مبارزه کرده است. او خوب تمرین می‌کند و در زمین می‌جنگد. فکر می‌کنم جهانبخش نمایش خوبی از خود به جای گذاشته و زمانی وارد زمین می‌شود که انتظار داریم تغییری در بازی بدهد. این هم گاهی نقش شماست. شاید ناامید کننده باشد که از ابتدا در ترکیب اصلی نباشید اما آماده هستید که به محض فراخوانده شدن به تیم کمک کنید. فکر می‌کنم جهانبخش با چنین ذهنیتی وارد زمین می‌شود.

به تازگی باشگاه برایتون اعلام کرده است علیرضا را در تعطیلات تابستانی به تیم جدیدی انتقال خواهد داد تا این بازیکن فرصت بیشتری برای بازی به دست بیاورد. علیرضا جهانبخش زمانی به تیم برایتون ملحق شد که در فوتبال باشگاهی هلند به عنوان آقای گلی دست پیدا کرد. آلکمار قادر نخواهد بود به قیمتی که علیرضا جهانبخش را به برایتون فروخته او را بخدمت بگیرد. بنابراین به نظر می رسد حضور علیرضا جهانبخش در تیم آژاکس آمستردام اتفاق محتمل تری باشد. 

 
منبع: خبرورزشی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر