کد خبر: 107751
A

مدیرعامل باشگاه استقلال: اگر وزیری به لوگوی پرسپولیس توهین می‌کرد، صدری ساکت می‌ماند؟

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: رئیس هیئت مدیره پرسپولیس این سؤال را جواب دهد که اگر به لوگوی این باشگاه توهین می‌شد، سکوت می‌کرد؟

مدیرعامل باشگاه استقلال: اگر وزیری به لوگوی پرسپولیس توهین می‌کرد، صدری ساکت می‌ماند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد مددی درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال بازی خوبی به نمایش گذاشت و موقعیت‌هایی داشت که تبدیل به گل نشد. متأسفانه داور پنالتی واضح روی مهدی قایدی را نگرفت. همه کارشناسان داوری اعلام کردند باید برای استقلال پنالتی گرفته می‌شد. اگر همان ابتدای بازی پنالتی گرفته شده بود، روند بازی به سود استقلال تغییر می‌کرد و مطمئن باشید این نتیجه رقم نمی‌خورد. استقلال واقعا مستحق شکست نبود.

وی افزود: پیگیر اشتباه داوری در دربی بر اساس چارچوب‌های قانونی خواهیم بود. درگیری‌های آخر بازی هم تنها یک دلیل داشت؛ عدم برخورد با خاطیان در دیدارهای قبلی. 

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد کری‌خوانی آذری جهرمی علیه استقلال پس از دربی گفت: وزیر ارتباطات قطعا می‌داند که استقلال هواداران میلیونی دارد و هر واکنشی، تبعات اجتماعی خواهد داشت. از آقای وزیر انتظار داریم جوانب و عواقب رفتارش را در نظر بگیرد تا توهینی به هواداران بزرگ استقلال و تاریخ با عظمت این باشگاه نشود. 

مددی در واکنش به اظهارات مجید صدری، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که از باشگاه استقلال خواسته به خاطر اظهارات فرهاد مجیدی علیه وزیر ارتباطات عذرخواهی و با وی برخورد کند، به تسنیم گفت: یک نفر در جایگاه وزیر باید مقداری مسائل را رعایت کند. آقای صدری! اگر وزیری به پرسپولیس توهین می‌کرد، ساکت می‌ماندید و عکس‌العملی نشان نمی‌دادید؟ اگر وزیر دولت، به لوگوی باشگاه پرسپولیس توهین می‌کرد، از هواداران‌تان می‌خواستید سکوت کنند؟ اصلا ارتباط این موضوع با آقای صدری چیست؟! 

مددی خاطرنشان کرد: می‌دانم هواداران استقلال خیلی ناراحت هستند، اما از آنها می‌خواهم صبوری کنند. باید در جام حذفی گام‌‌های محکمی برداریم و به فکر آینده باشیم.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر