کد خبر: 10792
A

علت واقعی لغو بازی ایران - مراکش

تیم مراکش که این روزها خود را برای حضور شایسته در جام ملت های آفریقای جنوبی آماده می کند تمریناتش را پشت درهای بسته برگزار می کند.

علت واقعی لغو بازی ایران - مراکش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، این تیم قرار بود 17 دی در استادیوم العین امارات پذیرای تیم ایران باشد که بنا بر اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال مراکش این دیدار به دلایل لجستیکی لغو شد! بعد از لغو این دیدار اعلام شد که فدراسیون فوتبال امارات با برگزاری آن در حضور تماشاگران دو تیم مخالفت کرده و اذعان داشته تنها در صورتی راضی به برگزاری بازی ایران - مراکش  خواهد شد که بازی در غیاب تماشاگران برگزار شود واز آنجایی که ایران مخالف بود این دیدار لغو شد. 

 

اما خبرهای رسیده حاکی از آن است که دلیل لغو این بازی برگزاری آن پشت درهای بسته نبود. اتفاقا سرمربی تیم ملی مراکش تاکید داشته که این بازی باید پشت درهای بسته برگزار شود چرا که تیمش در آستانه حضور در بازی های جام ملت های آفریقای جنوبی است و نمی خواهد تاکتیک و ترکیب اصلی اش برای تیم های رقیب رو شود. کی روش هم این کارها را می کند و به دفعات تیم ملی را در آستانه بازی های حساس پشت درهای بسته به میدان فرستاده و حتی گزارش بازی ها را به اشتباه مخابره کرده تا حریفان دچار سردرگمی شوند. 

 

به نظر می رسد دلیل لغو این دیدار کارشکنی فدراسیون فوتبال امارات و تاثیر پذیری از فدراسیون فوتبال عربستان بوده، عربستانی که هم اکنون وارد امارات برای برپایی اردو شده و می خواهد در این کشور دو بازی دوستانه برگزار کند. 

 

سایت فدراسیون فوتبال مراکش درباره حریف جایگزین ایران هنوز هیچ چیزی ننوشته. آیا مراکش با ایران بازی خواهد کرد؟ مهدی تاج – رئیس فدراسیون فوتبال گفته از نظر او بازی با مراکش هنوز لغو نشده است! در سایت فدراسیون فوتبال مراکش همان طور که اشاره شده در مورد بازی جدید این تیم چیزی نیامده. پیروزی یک بر صفر تیم منتخب ستاره های لیگ در برابر بورکینافاسو، هم چنین مشخص شدن 23 بازیکن نهایی برای حضور در جام ملت ها آخرین خبرهای سایت فدراسیون فوتبال مراکش است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر