کد خبر: 10813
A

جلالی: فساد به همه جای فوتبال سرایت کرده است

سرمربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد فساد به همه جای فوتبال ایران سرایت کرده است.

جلالی: فساد به همه جای فوتبال سرایت کرده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مجید جلالی در حاشیه  جلسه هم‌اندیشی راهکارهای پیشگیری و مبارزه با فساد در فوتبال در مورد مسائل مطرح شده در این نشست گفت: در این جلسه در خصوص حوزه‌های زیادی صحبت شد از جمله مسائل قانونی، فرهنگی، اقتصادی. باید آن طور که می‌شود با فساد مقابله کرد. 

وی در مورد اینکه در سال‌های اخیر صحبت‌های زیادی در مورد فساد در فوتبال شده و به نظر او چرا قوه قضائیه با این مسئله برخورد نمی‌کند عنوان کرد: شاید به خاطر این است که صحبت‌هایی که مطرح می‌شود مستند نیست و براساس شنیده‌ها است. مرجع قضایی نیاز به مستند دارد تا رسیدگی کند. 

سرمربی پیکان درباره اینکه آیا به نظر او در فوتبال ما فساد وجود دارد تصریح کرد: مواردی هستند که همه می‌دانند. گردش مالی در فوتبال زیاد است و ممکن است این اتفاق بیفتد. به نظرم اتفاقاتی که در ورزشگاه‌ها می‌افتد و خانم‌ها اجازه ورود استادیوم را ندارند باعث شده دیدها به این رشته تغییر کند و این بدبینی در جامعه همه‌گیر شود. باید با فساد بنیادی برخورد کرد نه اینکه چند نفر را بگیریم و آنها را به فساد متهم کنیم. 

جلالی در ادامه با اشاره به اینکه شاید دانش برخورد با فساد کهنه شده است گفت: ما هنوز با جریمه و خالی کردن استادیوم‌ها با این مسئله برخورد می‌کنیم. لازم است این جلسات ادامه پیدا کند و به دانش بهتری برسیم. 

وی در ادامه گفت: فساد مراحلی دارد، در برخی از مواقع یک نفر و یا یک گروه و در بعضی مواقع نیز فساد همه‌گیر می‌شود. 

سرمربی پیکان در پاسخ به این پرسش که به نظر او فساد در فوتبال ما در چه مرحله‌ای است گفت: به نظرم فساد در فوتبال ما همه‌گیر شده و به همه جای فوتبال سرایت کرده است. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر