کد خبر: 109510
A

کنایه تند یک پرسپولیسی به فرهاد مجیدی/ قلیچ: مجیدی برود از میدان میوه و تره بار بازیکن بخرد!

وحید قلیچ سنگربان اسبق تیم ملی و پرسپولیس گفت: فرهاد مجیدی سرمربی استقلال هر زمان کم می‌آورد یقه پرسپولیس را می‌گیرد و چون حرفی برای گفتن ندارد سعی می‌کند پرسپولیس را مقصر ناکامی‌هایش معرفی کند.

کنایه تند یک پرسپولیسی به فرهاد مجیدی/ قلیچ: مجیدی برود از میدان میوه و تره بار بازیکن بخرد!

به گزارش دیده بان ایران؛ وحید قلیچ مربی اسبق دروازه‌بانان پرسپولیس در خصوص صحبت‌های اخیر فرهاد مجیدی سرمربی استقلال گفت: متاسفانه فرهاد مجیدی حرف‌هایی می‌زند که هیچکس به آن اعتقادی ندارد. سرمربی استقلال می‌گوید چرا پرسپولیس از پرتغال و قطر بازیکن می‌خرد اما استقلال نمی‌تواند این کار را انجام دهد پاسخ من به او این است که خوب شما هم بروید میدان تره بار و هر بازیکنی که خواستید بخرید!

وی ادامه داد: پرسپولیس از پرتغال می‌خرد شما هم بروید هر بازیکنی که دوست دارید بخرید. من نمی‌فهمم این حرف‌ها چه معنی دارد و چرا فرهاد مجیدی می‌خواهد ضعف‌های خود را با محکوم کردن پرسپولیس پوشش دهد. دوستان فکر می‌کنند اگر ناکامی‌های خود را گردن پرسپولیس بیندازند می‌توانند هواداران خود را گمراه کنند اما پرسپولیس در راه قهرمانی با این حرف ها خراب نمی‌شود.

وحید قلیچ اضافه کرد: شما از جان پرسپولیس چه می‌خواهید؟ چرا اینقدر موفقیت‌های پرسپولیس برایتان سنگین است خوب بروید خودتان را تقویت کنید چه کار به پرسپولیس دارید؟ پرسپولیس به یاری خدا قهرمان می‌شود و شک نکنید که حرف‌های سرمربی استقلال نمی‌تواند پرسپولیس را دچار تزلزل کند.

 
منبع: خبرورزشی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر