کد خبر: 11013
A

اعلام برنامه دوومیدانی کاران برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۷

رئیس انجمن دوو میدانی معلولان از مشخص شدن ترکیب تیم های جوانان و بزرگسالان به مسابقات جهانی در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد

اعلام برنامه دوومیدانی کاران برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۷

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، بهمن رضایی در این خصوص گفت: تیم ملی در سال ۱۳۹۵ اردو و مسابقاتی ندارد و اردوهای تیم ملی بعد از تعطیلات سال جدید آغاز خواهد شد.

وی افزود: مسابقات لیگ باشگاهی دو و میدانی نیمه اول اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد که در کنار این رقابتها انتخابی تیم ملی بزرگسالان و جوانان را نیز برای شرکت در مسابقات جهانی برگزار خواهیم کرد و در پایان این رقابتها ترکیب تیم ملی مشخص خواهد شد.

سرپرست انجمن دو و میدانی فدراسیون جانبازان و معلولان خاطرنشان کرد: بعد از انتخابی تیم ملی بزرگسالان ترکیب این تیم برای حضور در مسابقات جهانی لندن و تیم جوانان برای حضور در مسابقات جهانی سوییس مشخص خواهد شد.

وی همچنین از تعداد بیشتر بانوان اعزامی به این رقابتها خبر داد و افزود: براساس رکوردهایی که مشخص کردیم کمیته پارالمپیک اجازه داده تا نفر پنجم در فهرست اعزامیان قرار گیرد و امیدوارم با توجه به تمرینات ملی پوشان، تیم اعزامی به مسابقات جهانی لندن بیشتر از اعزامیان به بازی های پارالمپیک ریو باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر