کد خبر: 110253
A

اسکوچیچ: هنوز سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هستم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اکنون قصد استراحت دارم و از شما خبرنگاران هم به دلیل اینکه آمدید و با من صحبت کردید، ممنون هستم اما بگذارید از این بردی که آورده‌ایم لذت ببریم.

اسکوچیچ: هنوز سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هستم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  دراگان اسکوچیچ در حاشیه تجلیل از ملی‌پوشان اظهار داشت: به لحاظ روانی، مدیریت کردن این شرایط خیلی سخت بود زیرا ما جای کوچک ترین لغزشی نداشتیم. همانطور که باید حواس‌مان را از لحاظ مصدومیت بازیکنان و بار فشاری که در تمرینات روی آنها بود، جمع می‌کردیم؛ به دلیل شرایط بد آب و هوایی چهار بازی در این دوره فشرده هم باید انجام می‌دادیم. این تنها اولین قدم بود و تازه شروع مسیرمان است. مسیر طولانی داریم تا تیم قوی و قوی‌تری بسازیم.

وی درباره قرعه تیم ملی ایران در دوره بعدی خاطرنشان کرد: اکنون مهم ترین موضوع برای من این است که صعود کردیم و خیلی به اینکه قرعه‌کشی دور بعدی به چه شکلی خواهد بود، فکر نمی کنم. الان دوست دارم از این دوره استفاده کنم. بروم و خانواده‌ام را ببینم و کمی به آرامش برسم.

سرمربی تیم ملی درباره اتمام قراردادش با تیم ملی ایران و آینده‌اش خاطرنشان کرد: هنوز هم سرمربی هستم.‌ اگر اطلاعات بیشتری دارید خوش به حال‌تان؛ چیز بیشتری برای اضافه کردن ندارم. اکنون قصد استراحت دارم و از شما خبرنگاران هم به دلیل اینکه آمدید و با من صحبت کردید، ممنون هستم اما بگذارید از این بردی که آورده‌ایم لذت ببریم. برای این صحبت‌ها وقت زیاد است.

وی همچنین بیان داشت: گفتم اکنون اوضاع به این شکل است که بازی ها تمام شده و می‌خواهم از بردی که به دست آورده‌ایم لذت ببرم. بعدا درباره این مسائل صحبت‌ می کنیم. شرایط خیلی سختی را حل کردیم و اکنون هم وقت استراحتم است.بعدا برای صحبت کردن نسبت به این موارد فرصت هست. خیال‌تان راحت باشد زیرا تیم‌مان را آماده خواهیم کرد.

اسکوچیچ در پایان درباره ترجیحش در مورد رقبای احتمالی تیم ملی در مرحله بعدی نیز گفت: ذهن خود را مشغول این فکرها نمی‌کنم. هر قرعه‌ای به ما بخورد با آن مواجه می‌شویم و چیزی نیست که دست ما باشد. برای مواجهه با هر چیزی و هر تیمی آماده هستیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر