کد خبر: 11086
A

رد استعفای کی روش توسط فدراسیون

کی روش در دبی به مهدی تاج رئیس فدراسیون گفته است که به خاطر شرایط ایجاد شده و برای کاهش فشار به فدراسیون استعفا می دهد ولی تاج با این استعفا مخالفت کرد و از او خواست تا به کار خود ادامه دهد .

رد استعفای کی روش توسط فدراسیون

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، کار لوس کی روش سر مربی تیم ملی فوتبال ایران که از  انتقادها و حملات کاربران در فضای مجازی  دلخور شده است ،  در اردوی دبی از سمت خود به صورت شفاهی استعفا داد وی  همیشه  به عنوان یک سرمربی محبوب موجی از تحسین ها را به دنبال خود داشته اما مساله درگیری اش  با برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس، باعث ایجاد فضایی دو قطبی  و انتقاداتی جدی علیه او شد .

کی روش در دبی به مهدی تاج رئیس فدراسیون گفته  است که به خاطر شرایط ایجاد شده و برای کاهش فشار به فدراسیون استعفا می دهد ولی تاج با این استعفا مخالفت کرد و از او خواست تا به کار خود ادامه دهد .

رئیس فدراسیون  قصد دارد با آرام کردن فضا، شرایط صلح بین کی روش و برانکو را فراهم کند که البته به کمک رسانه‌ها و البته هواداران فوتبال نیز احتیاج دارد. ضمن اینکه  سرمربی پرسپولیس نیز با خودداری از صحبت های بیشتر باید فضا را به سمت آرامش ببرد .

تیم ملی فوتبال ایران در بهترین شرایط برای صعود به جام جهانی و دومین حضور متوالی در این رقابت‌هاست که اگر به این موفقیت برسد برای اولین بار در تاریخ خواهد بود. فوتبال برای این موفقیت به حضور همه نیروها احتیاج دارد.

 

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر