کد خبر: 111382
A

تراژدی‌ المپیک توکیو؛ رویارویی کیمیا علیزاده با ایرانی‌ها

کمتر از 3 هفته دیگر المپیک توکیو با یک سال تاخیر آغاز خواهد شد و ورزشکاران ایرانی که جواز حضور در این رقابت را کسب کردند برای قرار گرفتن روی سکو در رشته‌های مختلف ورزشی به مصاف حریفان خواهند رفت. اخیراً تعدادی از قهرمانان رشته‌های مخلتف ورزشی از ایران خارج شده و تعدادی از آنها قرار است در قالب تیم پناهجویان المپیک توکیو به میدان بروند و احتمال تقابل آنها با نمایندگان ایران زیاد است و یکی از مهم‌ترین‌هایش تقابل کیمیا علیزاده با ایران است.

تراژدی‌ المپیک توکیو؛ رویارویی کیمیا علیزاده با ایرانی‌ها

به گزارش سایت دیده بان ایران: ورزشکار ایرانی در قالب تیم پناهجویان مقابل نماینده ایران قرار خواهد گرفت.

کمتر از 3 هفته دیگر المپیک توکیو با یک سال تاخیر آغاز خواهد شد و ورزشکاران ایرانی که جواز حضور در این رقابت را کسب کردند برای قرار گرفتن روی سکو در رشته‌های مختلف ورزشی به مصاف حریفان خواهند رفت.

یکی از تراژدی‌های عرصه ورزش که همیشه از رخ دادن آن واهمه داشتیم، تقابل نمایندگان ورزش ایران که به سایر کشورها پناهنده شدند یا قبول کردند زیر پرچم کشور دیگری به میدان بروند با نمایندگان ایران است که در سال‌های اخیر نمونه‌هایی از آن را شاهد بودیم.

اخیراً تعدادی از قهرمانان رشته‌های مخلتف ورزشی از ایران خارج شده و تعدادی از آنها قرار است در قالب تیم پناهجویان المپیک توکیو به میدان بروند و احتمال تقابل آنها با نمایندگان ایران زیاد است و یکی از مهم‌ترین‌هایش تقابل کیمیا علیزاده با ایران است.

در تیم تکواندوی ایران ناهید کیانی به المپیک صعود کرده و به زودی شاهد تقابل این دو نفر خواهیم بود. کیمیا علیزاده در المپیک 2016 موفق شد به عنوان اولین بانوی ایرانی مدال طلای المپیک را کسب کند و دو سال قبل به آلمان مهاجرت کرد و پناهنده شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر