کد خبر: 111903
A

روزنامه عربستانی: هزینه اقامت و خورد و خوراک الهلال را استقلال باید پرداخت کند

روزنامه (الاقتصادیه) عربستان با انتشار گزارشی جزییات جدیدی از بازی استقلال و الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا منتشر کرد.

روزنامه عربستانی: هزینه اقامت و خورد و خوراک الهلال را استقلال باید پرداخت کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه (الاقتصادیه) عربستان با انتشار گزارشی جزییات جدیدی از بازی استقلال و الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا منتشر کرد.

تیم فوتبال استقلال ایران پس از صعود به‌ عنوان صدرنشین از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، باید در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها به مصاف الهلال عربستان برود.

از آنجا که رویارویی نمایندگان ایران و عربستان در زمین یکدیگر از سوی AFC منع شده است، استقلال باید در یک کشور دیگر از الهلال میزبانی کند.

باشگاه استقلال امارات را برای این بازی انتخاب کرده است و قصد دارد در این کشور به مصاف الهلال عربستان برود.

براساس اعلام یکی از رسانه‌های سعودی (الاقتصادیه) هزینه این بازی کاملا برعهده میزبان خواهد بود و باشگاه ایرانی باید شرایط زیر را فراهم کند.

این روزنامه عربستانی در ادامه گزارش خود نوشته است: هزینه بازی استقلال و الهلال در امارات برعهده میزبان خواهد بود و باشگاه ایرانی باید خرج‌های مربوط به محل اقامت، وعده‌های غذایی از زمان ورود به کشور امارات تا یک روز پس از بازی را در هتلی پنج ستاره تقبل کند.

استقلال باید سه وعده غذایی به صورت بوفه باز، یک میان وعده غذایی، یک وعده غذایی اضافه در روز مسابقه، حداقل ۶ لیتر آب به ازای هر بازیکن به اضافه یخ و نوشیدنی در محل اقامت، تمرین و استادیوم تیم میهمان را مهیا کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر