کد خبر: 112818
A

ایرانی ها زیرآب «کارلوس کیروش» را در عراق زدند؟

با اینکه یک منبع خبری عراقی دیگر اعلام کرد کی‌روش، عباس عبید را به عنوان دستیارش انتخاب کرده اما همچنان نمی‌توان این خبرها را تایید کرد.

ایرانی ها زیرآب «کارلوس کیروش» را در عراق زدند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ داستان گویا جدی است؛ تا دیروز شبکه‌های اجتماعی عراق از حضور کارلوسکی‌روش در تیم ملی این کشور می‌نوشتند اما از امروز منابع خبری رسمی عراق در این باره قلم فرسایی کرده‌اند.

نشریه «الغد» عراق خبر داد فدراسیون فوتبال باکی‌روش به توافق رسیده و نهایتا تا چهل و هشت ساعت آینده با مربی پرتغالی قراردادش را امضا می‌کند.

با اینکه یک منبع خبری عراقی دیگر اعلام کردکی‌روش، عباس عبید را به عنوان دستیارش انتخاب کرده اما همچنان نمی‌توان این خبرها را تایید کرد.

از همه داستان عجیب‌تر اما اینکه کی‌روش همچنان دشمنان قسم خورده ای دارد که اصطلاحا برای زدن زیرآب این مربی به مسئول فوتبال عراق توصیه کرده اند از انعقاد قرارداد با او اجتناب کنند!

کی‌روش البته همچنان میان توده‌های مردم در فوتبال کشورمان طرفداران زیادی دارد اما بعضی‌ها که گفته می‌شود ایرانی هستند علاوه بر اینکه در زمان مربیگری او در ایران، دشمن سرسختش بوده اند گویا هنوز این مربی را رها نکرده اند و علیه کارلوس فعالیت می‌کنند!

منبع: خبرورزشی

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر