کد خبر: 113738
A

پشت پرده قهرمانی‌های پرسپولیس کثافتکاری است!

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آقای خلیلی گفت که پرسپولیس در این چند ساله بازیکن ساخته است. لطفاً آقای خلیلی بگویید کدام بازیکن را خودتان ساختید. مغانلو، آل کثیر، کنعانی زادگان، ترابی، لک، وحید امیری و یا سید جلال حسینی؟ کدام بازیکن از مکتب پرسپولیس بیرون آمد خوشحال می‌شوم بدانم کجا بازیکن ساختید و تحویل دادید؟!

پشت پرده قهرمانی‌های پرسپولیس کثافتکاری است!

به گزارش دیده بان ایران؛ قهرمانی تازه پرسپولیس با واکنش برخی هواداران و عده‌ای از پیشکسوتان استقلال مواجه شده است. یکی از این افراد امیرحسین صادقی، مدافع سابق استقلال است.

امیرحسین صادقی می گوید: «این گلات گلات که می‌گویند یعنی چی؟ به نظرتان پرسپولیسی‌ها این واژه‌ها را از کجا می‌آورند. اصلاً این واژه گلات از کجا در آمد. فکر نکنم پوکر و گلات اصلاً معنایی داشته باشد! البته به هوادارانشان بابت این قهرمانی‌ها تبریک می‌گویم، اما امیدوارم روزی نیاید بفهمند بابت این قهرمانی‌ها پشت پرده چه کثافتکاری‌ها شد و چه کسانی دست داشتند که به دل این هواداران هم نمی‌چسبد که چطور این قهرمانی‌ها به دست آمد. یک مسأله دیگر را هم می‌خواهم در این میان بگویم. آقای خلیلی گفت که پرسپولیس در این چند ساله بازیکن ساخته است. لطفاً آقای خلیلی بگویید کدام بازیکن را خودتان ساختید. مغانلو، آل کثیر، کنعانی زادگان، ترابی، لک، وحید امیری و یا سید جلال حسینی؟ کدام بازیکن از مکتب پرسپولیس بیرون آمد خوشحال می‌شوم بدانم کجا بازیکن ساختید و تحویل دادید؟!»

منبع: ایران ورزشی

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر