کد خبر: 113823
A

ساروی هم باخت، کشتی ایران در حسرت فینال

نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران با شکست مقابل دارنده مدال طلای المپیک، از رسیدن به فینال بازماند تا همچنان کشتی فرنگی ایران در حسرت فینال باقی بماند.

ساروی هم باخت، کشتی ایران در حسرت فینال

به گزارش دیده بان ایران؛ در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک 2020 توکیو، محمدهادی ساروی دارنده مدال برنز امیدهای جهان، در مرحله نیمه نهایی وزن 97 کیلوگرم مقابل آرتور الکسانیان دارنده مدال طلای جهان و المپیک از ارمنستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و وی نیز از رسیدن به فینال بازماند.

ساروی پیش از این در دور نخست مقابل آدم بودجملین از الجزایر با نتیجه قاطع ۹ بر صفر به برتری رسید و در دومین مبارزه نیز برابر کریل میلوف دارنده مدال نقره ۲۰۱۸ جهان از بلغارستان با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

محمدعلی گرایی دیگر نماینده ایران در روز دوم این رقابت‌ها بود که در دیدار نیمه نهایی مقابل تاماش لورینچ دارنده مدال طلای جهان از مجارستان در یک مبارزه سخت با نتیجه 6 بر 5 شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند. گرایی فردا برای کسب مدال برنز به مصاف شوهی یابیکو از ژاپن می‌رود.

پیش از این امین میرزازاده نماینده سنگین وزن ایران راهی دیدار رده‌بندی شده و تا دقایقی دیگر برای کسب مدال برنز المپیک به مصاف رضا کایالپ دارنده ۴ طلای جهان و یک نقره و یک برنز المپیک از ترکیه به میدان می‌رود. علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم نیز در روز نخست این رقابت‌ها با شکست مقابل حریفی از ارمنستان حذف شد./ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر