کد خبر: 114063
A

صعود امیرحسین زارع به نیمه نهایی و حذف مصطفی حسین‌خانی در کشتی آزاد

سیزدهمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با صعود امیرحسین زارع به نیمه نهایی و حذف مصطفی حسین‌خانی در کشتی آزاد آغاز شد.

صعود امیرحسین زارع به نیمه نهایی و حذف مصطفی حسین‌خانی در کشتی آزاد

به گزارش سایت دیده با ایران؛ در سیزدهمین روز از بازی‌های المپیک 2020 توکیو، ورزشکاران کشورمان در رشته‌های کشتی آزاد و کاراته به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

نتایج مسابقات تا این لحظه به شرح زیر است:

* کشتی آزاد: امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم، در دور اول با «الکساندر خوتسیانویسکی» نفر سوم جهان در سال 2019 از اوکراین مبارزه کرد و 7 بر صفر پیروز شد.

زارع در مرحله یک چهارم نهایی با «اگزون شالا» از کوزوو مصاف داد و در ادامه عملکرد مقتدرانه‌اش، این حریف را 13 بر 2 مغلوب کرد و گام به دیدار نیمه نهایی گذاشت.

ملی‌پوش کشورمان برای صعود به فینال «گنو پتریاشویلی» از گرجستان، نفر سوم المپیک 2016 ریو و دارنده 3 طلا و 2 برنز مسابقات قهرمانی جهان را پیش‌رو دارد.

* کشتی آزاد: مصطفی حسین‌خانی در وزن 74 کیلوگرم در دور اول با «کایل داگلاس داک» قهرمان جهان در سال‌های 2018 و 2019 از آمریکا رقابت کرد و با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد. ففینالیست شدن نماینده آمریکا، این فرصت را به حسین‌خانی می‌داد تا با حضور در جدول شانس مجدد، برای کسب مدال برنز تلاش کند، اما «کایل داگلاس داک» در دوم 11 بر صفر به حریف بلاروسی باخت تا حسین‌خانی حذف شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر